Program do faktur online za darmo
Zaloguj
Utwórz konto
Aby przedłużyć ważność twojego konta należy dokonać płatności.
W przypadku problemów z płatnością, skontaktuj się z nami.
Afaktury.pl  >> Porady biznesowe  >> Firma

Porady biznesowe

Powrót do strony głównej porad
Kategoria Firma

Jaki program do faktur na iOS?

Jaki program do faktur na iOS?

Fakturowanie może być przyjemne pod warunkiem, że przedsiębiorca korzysta z dobrego programu do zarządzania firmą i generowania dokumentów. Marka Apple ma specjalne wymagania w stosunku do sprzętu, co jest uwarunkowane zastosowanym oprogramowaniem. Jednak program i urządzenie mogą być w pełni kompatybilne i jednocześnie oferować bardzo przydatne funkcje mające ogromny wpływ na sposób funkcjonowania firmy i relację z klientami.
Używanie programu powinno być w pełni intuicyjne i bezpieczne dla każdego użytkownika. W Afaktury.pl nie ma narzuconej liczby subkont. To pracodawca, czyli właściciel konta głównego decyduje, kto otrzyma dostęp do systemu i jakie wykonuje zadania. Część pracowników może wystawiać dokumenty, inni mają za zadanie sprawować kontrolę nad finansami firmy, a inni zdobywanie nowych klientów. Możliwości jest bardzo wiele pod warunkiem, że przedsiębiorstwo korzysta z dobrego oprogramowania. 

Jaki program do faktur na iOS?

Przygotowanie dokumentów w programie do faktur powinno być w pełni intuicyjne. W menu znajdują się wszystkie dostępne dowody. Wystarczy je wybrać, a następnie uzupełnić wymagane informacje. Część danych pojawia się w pełni automatycznie i mowa o numerze, dacie, miejscu wystawiania dowodu i danych sprzedawcy. W programie można wybrać, jakie informacje pojawią się na fakturze, czy oprócz wymaganych informacji będzie widniał również numer telefonu, adres e-mail czy link do strony internetowej.

Kolejnym dodatkiem, który może pojawić się na dokumencie, są zdjęcia oferowanych towarów. Taki dodatek wpływa na chęć posiadania i zwiększa szansę na szybką realizację płatności. Z kolei wprowadzenie zdjęć do oferty handlowej sprawia, że potencjalny klient jest bardziej skłonny do nawiązania współpracy i odpowiada na wysłaną wiadomość. 

Używane narzędzie do fakturowania na każdym kroku ułatwia prowadzenie działalności i zarządzanie firmą. Przede wszystkim służą do tego zaawansowane statystyki oraz raporty, które są dostępne dla każdego użytkownika. Mają na celu kontrolę aktualnej sytuacji, jaka panuje w firmie, monitorowanie sprzedaży oraz wartości generowanych kosztów. Przedsiębiorca może korzystać zarówno ze statystyk liczbowych, jak i tych graficznych. Na podstawie uzyskanych informacji można wykonać wiele pozytywnych zmian. Jedną z nich jest wprowadzenie mobilizacji wśród pracowników, zmiana asortymentu, zainicjowanie ciekawej promocji czy zainwestowanie w marketing. Jeżeli sprzedaż kształtuje się coraz lepiej, a przedsiębiorstwo może pochwalić się dużą ilością pracy i wieloma nowymi klientami warto pomyślę o otwarciu kolejnego oddziału.

Program do faktur pozwala na wprowadzenie do systemu wielu oddziałów o różnych adresach. Z kolei wystawianie dokumentów i wykonywanie innych obowiązków może odbywać się z każdego z nich, a wybór danych jest decyzją przedsiębiorcy albo pracownika, który uzyskał dostęp do systemu. 

Wybierany program do faktur powinien umożliwiać przygotowanie dokumentów w obcych językach, co ułatwi nawiązanie dobrej relacji z zagranicznymi kontrahentami. W Afaktury.pl dostępnych jest aż 31 języków. Mogą być wykorzystane zarówno przy wystawianiu faktur, jak i innych dokumentów, które trafiają do klientów. Warto zaznaczyć, że zmianie może ulec również waluta, a pobranie właściwego kursu z NBP odbywa się w pełni automatycznie, tak samo, jak i zmiana wartości netto, brutto i kwoty podatku VAT. 

Jaki program do faktur na iOS – na co warto wrócić uwagę?

Na rynku panuje ogromna konkurencja, stąd chęć wyróżnienia się na tle innych firm jest bardzo ważne. Przygotowywane dokumenty muszą być estetyczne, eleganckie, czytelne i wolne od błędów. Takie działanie daje kontrahentom sygnał, że sprzedawca jest solidną, pewną i konkretną firmą. Aby zredukować ilość błędów, które mogą się przytrafić każdemu przedsiębiorcy, warto korzystać z baz kontrahentów oraz towarów. Znajdują się w nich wszystkie potrzebne informacje o klientach pobierane z GUS, dzięki czemu są wolne od błędów, a do tego wszystkie działania odbywają się w pełni automatycznie (wystarczy wskazać konkretną osobę i czekać, aż wszystkie dane będą uzupełnione). Z kolei baza towarów jest kompatybilna z magazynem, stąd stany magazynowe są zawsze prawidłowe, a specyfika towaru wprowadzana szybko i bez pomyłek. 

Wystawienie estetycznych dokumentów to tylko jedno z działań wykonywanych przez przedsiębiorcę. Bardzo ważne jest kontrolowanie płatności, co jest możliwe dzięki dodatkowej funkcji w programie. W przejrzystej tabelce znajduje się informacja, czy płatność została uregulowana, a jeśli nie – jak długi jest czas zwłoki. Taka informacja pozwala przedsiębiorcy działać. W pierwszej kolejności z poziomu programu można wysłać przypomnienie o terminie zapłaty. Takie działanie przynosi rezultaty, kiedy odbiorca po prostu zapomniał albo awaria w banku pokrzyżowała jego plany. Przyczyn może być wiele, najważniejsze wydaje się jednak uzyskanie płatności za świadczone usługi czy sprzedawane towary.
 

Przedsiębiorcy, którzy cenią tradycyjne rozwiązania skorzystają z funkcji multidruku dokumentów. Wystarczy kilka kliknięć myszką i wydane zostaje polecenie. Drukują się wszystkie potrzebne dowody, bez marnowania czasu. Kiedy oprogramowanie wykonuje wszystkie czynności zamiast przedsiębiorcy, może on zająć się czym zupełnie innym. 

Zabezpieczenie kodem QR jest bardzo ciekawym dodatkiem, który jest lubiany i wykorzystywany przez wielu przedsiębiorców. To doskonałe zabezpieczenie wiarygodności i legalności wystawionego dowodu sprzedaży. Kontrahent korzysta z uwierzytelnienia, dzięki czemu zyskuje pewność, że faktura pochodzi od sprzedawcy, a nie oszusta próbującego wyłudzić pieniądze. Kody QR zawierają sporo informacji, a do ich skanowania używa się specjalnej aplikacji. Wystarczy ściągnąć ją na smartfona i weryfikować otrzymywane dokumenty.
 

Ewidencja faktur kosztowych i sprzedażowych pozwala zachować ład i porządek w firmie, sprawia, że żaden dowód nie zostaje pominięty, a całość można zarchiwizować w chmurze, gdyż ta opcja również jest dostępna w programie. 


Proszę czekać...
Styczeń|Luty|Marzec|Kwiecień|Maj|Czerwiec|Lipiec|Sierpień|Wrzesień|Październik|Listopad|Grudzień
Pn|Wt|Śr|Cz|Pt|So|Nd
ZGŁOŚ UWAGI
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E01. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
W przypadku tego błędu najczęstrza przyczyna, to zerwanie połączenia z internetem - odśwież swoją aktualną stronę www.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami.
Akcja została wykonana poprawnie.
Nie jesteś właścicielem tego elementu.
Błędne dane, nieprawidłowy nip lub numer konta
Brak uprawnień do wykonania akcji.
To pole nie może być puste.
Brak wyników.
Podałeś błędny kod weryfikacyjny
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E04. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.