Styczeń|Luty|Marzec|Kwiecień|Maj|Czerwiec|Lipiec|Sierpień|Wrzesień|Październik|Listopad|Grudzień
Pn|Wt|Śr|Cz|Pt|So|Nd
Proszę czekać...
Zaloguj
Utwórz
konto
Aby przedłużyć ważność twojego konta należy dokonać płatności.
W przypadku problemów z płatnością, skontaktuj się z nami.
Afaktury.pl  >> Funkcje programu

Funkcje programu

Tłumaczenia na 31 Języków

Jednym kliknięciem, bez znajomości danego języka można utworzyć fakturę dla zagranicznego kontrahenta w jego rodzimym języku. Dodatkowo można zmienić walutę na fakturze i tym samym sporządzić fakturę walutową w języku obcym.

Tłumaczenia na 31 języków
 
różne wzory faktur

Różne wzory faktur

Elegancki, czytelny dokument przekazywany klientowi jest informacją, że firma jest solidna, konkretna i pewna. Faktura jest wizytówką firmy i coraz częściej przedsiębiorstwa zwracają uwagę na prestiżowy wygląd dokumentu by okazać szacunek i pokazać, że jest się dobrym partnerem biznesowym.

W tym celu afaktury udostępnia różne wzory faktur w pdf. Każdy z nich jest czytelny. Najważniejsze informacje są wyróżnione, całość jest przejrzysta i intuicyjna. Na pierwszym planie są dane Sprzedawcy wraz z numerem konta oraz Nabywcy. Wyszczególniona jest tabela ze sprzedawanym towarem lub usługą i ceną. Wyraźne podsumowanie wyróżnia kwotę do zapłaty za wystawioną fakturę.

 

Kontrahenci

Dane klientów masz zawsze pod ręką. Każdemu z kontrahentów można przypisać oddział, osobę do kontaktu, język dokumentu i wiele, wiele innych opcji.

Czas to pieniądz a import oszczędza czas - "wklepywanie" setek pozycji z danymi jest procesem żmudnym i czasochłonnym, dlatego też do bazy kontrahentów w afaktury można dodać wszystkich swoich klientów jednym kliknięciem. W tym celu wystarczy pobrać przygotowany wzór pliku Exel z poziomu dodawania nowego kontrahenta i uzupełnić go danymi a następnie załadować do programu.

lista kontrahentów
 
multidruk faktury

Multidruk faktury

Multidruk faktury to nic innego jak drukowanie wszystkich wybranych dokumentów ( faktur, rachunków, KP, KW, WZ, ofert, zleceń ) za jednym razem. Nie trzeba klikać w każdy z osobna, wystarczy zaznaczyć wszystkie lub wybrane i wydrukować.

Drobne rzeczy, czynią z programu do fakturowania afaktury, wielkimi uproszczeniami w papierkowym świecie.

 

Kontrola Płatności

Po zapisaniu dokumentu, w liście dokumentów pojawiają się informacjedotyczące terminu płatności owej faktury. W kolumnie Termin płatności pojawi się data, do której faktura powinna być uregulowana. Po zaksięgowaniu należności od kontrahentaa, zaznaczamy kwotę w kolumnie wpłacono. Wówczas okienko podświetli się na kolor zielony i będzie nas informował, że ta faktura została uregulowana. W przypadku, gdy kontrahent przekracza datę płatności, termin płatności wraz z dzwonkiem wyświetlane będą w kolorze czerwonym. Pojawi się również informacjaile dni faktura jest przeterminowana.

Życzymy jak najmniej nieopłaconych faktur a w przypadku opornych kontrahentów polecamy bezpłatną windykację.

kontrola płatności
 

Statystyki i raporty

Prowadzenie statystyk i raportów w firmie pomaga zarządzać i kontrolować sytuację finansową, stanem produktów, wielkością marży czy wyłonić najczęściej sprzedawany produkt. Ręczne pisanie statystyk, rysowanie wykresów, wprowadzanie danych może być kłopotliwe i czasochłonne. Fakturując i wprowadzając swoje dokumenty kosztowe oraz prowadząc magazyn w afaktury jednocześnie uzyskujemy graficzny i liczbowy stan firmy przedstawiony w statystykach i raportach.

Prawzdiwy obraz sytuacji firmy najlepiej zobaczyć na przejrzystych diagramach.

 

Kody QR

Kody QR to obrazkowe zabezpieczenie wiarygodności i legalności wystawionego dokumentu. Pozwala na uwierzytelnienie dokumentu naszemu kontrahentowi, tym samym w jego oczach stajemy się firmą, której można zaufać bo zabezpiecza swoje faktury i dokumenty.

Program do wystawiania faktur afaktury domyślnie ma ustawiony QR code na każdym dokumencie, więc nie trzeba specjalnie zadbać o to, aby był on uieszczony.

Bezpieczeństwo i legalność dokumentów to w ówczesnych czasach cecha wiarygodnej i solidnej firmy.

kody QR
 
zdjecia produktów

Zdjęcie produktów

Zdjęcia na fakturze to jedna z innowacji, które zostały zaproponowane przez program do wystawiania faktur afaktury. Dzięki fotografii umieszczonej na fakturze, towar zdefiniować możemy poprzez nazwę i jego zdjęcie.

Afaktury poszło krok dalej i dało możliwość, aby produkt przedstawiać jeszcze za pomocą zdjęcia.

Jeśli wystawiasz fakturę z umieszczonym zdjęciem produktu w nazwie towaru i usługi, kupujący od razu zobaczy za co płaci i może płacić będzie chętniej.

 

Subkonta

Masz pracowników? Chcesz dać im dostęp do wystawiania faktur, WZ, wprowadzani produktów na stan magaynowy ? Nie chcesz jednocześnie by mieli wgląd do całego programu, do wszystkich dokumentów ? Subkonta to rozwiązują. Możesz stworzyć subkonto dla pracownika, US, księgowości i nadać indywidualne uprawnienia/ograniczenia.

Subkonto jest to oddzielne konto założone w ramach konta głównego. Posiada indywidualny login oraz hasło, które ustala administrator czyli właściciel konta głównego. Dla każdego subkonta można ustalić indywidualne uprawnienia, które ograniczają działania w programie do faktur. Uprawnienia można edytować i zmienić według potrzeby. Subkonto w każdej chwili można wyłączyć czym uniemożliwiamy ponowne zalogowanie się na nie.
Administrator główny, czyli właściciel firmy, założyciel konta na afaktury ma w każdym momencie pełną kontrolę nad subkontem i nad tym co w ramach tego konta zostało zrobione.

subkonta
 
faktury-kosztowe

Faktury kosztowe

Zalety prowadzenia archiwum faktur kosztowych:
- ewidencja - w każdym momencie możną wygererowac raport kosztów
- statystyki - wprowadzając koszty automatycznie będą one ujęte w statystykach i raportach, dzięki czemu uzyskamy graficzny i liczbowy obraz sytuacji finansowej
- łączny bilans wydatków pokazany bardzo przejrzyście, z podsumowanniem wszystkich kosztów poniesionych w danym okresie
- wszystkie dokumenty kosztowe w jednym miejscu
- szybki dostęp do faktur kosztowych nawet po latach

Bilans firmy pozwoli zapanować nad całością.

 

Ewidencja sprzedaży

Ewidencję najczęściej generuje się dla celów księgowych. Zdecydowanie ułatwia wprowadzenie i zaksięgowanie wszystkich dokumentów. Plik ewidencji również łatwiej archiwizować niż każdą fakturę z osobna, zwłaszcza, gdy faktur jest bardzo dużo. Dzięki ewidencji mamy podsumowanie wystawionych dokumentów, w rozbiciu na kwoty brutto, netto oraz vat jak również waluty.

Ewidencja to zestawienie wystawionych dokumentów w jednym pliku.

Ewidencję można pobrać, zapisać na komputerze lub wysłać na adres mailowy w dwóch rodzajach plików - pdf lub excel.

 

Płatności online

Płatności online to szybkie przelewy internetowe. Dzięki nim otrzymujemy wpłacone pieniążki za fakturę natychmiastowo, zaraz po zaakceptowaniu przelewu. Idealnie się to sprawdza, kiedy nasz kontrahent ma konto w innym banku niż widniejące na fakturze do wpłaty. Takie transakcje są idealne, kiedy wpłata decyduje o rozpoczęciu np. produkcji. Szybkość i prostota wykonywania takiego przelewu to dodatkowy plus. Nie trzeba wpisywać, kopiować danych, wszystkie dane potrzebne do przelewu, ładowane są automatycznie, wystarczy tylko zaakceptować transakcje.

Ułatwiając klientom płatności przyspieszamy transakcję

 

Archiwum dokumentów

Dokumenty przechowywać można w pudełkach, w domu, w biurze. Dokumenty zdeponować można w archiwum jednakże jest to dość drogi wydatek. Dokumenty przechowywać można oline a afaktury. Jest to najlepszy, najwygodniejszy, najbezpieczniejszy i najtańszy sposób.

Program do fakturowania afaktury to nie tylko możliwość wystawienia dokumentu to również możliwość jego zapisu i przechowywania online. Każdy dokument, niezależnie czy to faktura, rachunek, korekta czy zwykła oferta lub zamówienie, każdy z nich można zapisać do bazy online. Dzięki temu tworzy się lista dokumentów, którą podejrzeć, wygenerować z niej pdf, duplikat można nawet po kilku latach. Po wypisaniu faktury lub innego dokumentu wystarczy kliknąć przycisz "zapisz dokument" by zachował się on w bazie, czyli archiwum.

archiwum dokumentów
 
inne funkcje

Inne funkcje

Oferta handlowa
KP i KW
ODdziały firm

 

Program do wystawiania faktur posiada jedno najważniejsze zadanie - pomóc i ułatwić fakturowanie i prowadzenie firmy.
W tym też celu posiada szereg funkcji, dzięki którym mozolne czynności stają się łatwe, proste i szybkie a sam proces fakturowania dziecinnie prosty.

Tworzenie nowego dokumentu w programie afaktury.pl

Wystawienie nowego dokumentu finansowego
 
Utworzone dokumenty znajdujące się w bazie programu

Archiwum utworzonych dokumentów

  • Tworzenie archiwum dokumentów
    Każdy dokument można zapisać czym tworzy się listę dokumentów i archiwum. Umożliwia to kontrolę płatności za faktury, udostępnia historię wysyłki mailem, pozwala na prowadzenie automatycznej numeracji, wystawianie dokumentów podobnych, cyklicznych czy powrót do dokumentów po kilku latach, np. podczas kontroli skarbowej.
    Dzięki zapisie dokumentów jednym kliknięciem można przekształcić jeden w drugi i tak np. z proformy można zrobić fakturę vat, czy z oferty fakturę zaliczkową.
    Archiwum faktur daje możliwość kontroli płatności, odróżnia dokumenty zapłacone i przeterminowane, umożliwia wysłanie przypomnienia, wezwania oraz zlecenia windykacji.
 

Lista dokumentów kosztowych

  • Wprowadzanie faktur kosztowych ( w tym koszty cykliczne )
    W programie oprócz faktur sprzedażowych wpisywać można faktury kosztowe, zakupowe jak i wprowadzać wszystkie wydatki związane z firmą takie jak Zus, podatki, wypłaty dla pracowników. Pozwala to na kontrolę wydatków i rozplanowania inwestycji.
    Zapisane faktury kosztowe tworzą archiwum, gdzie oprócz podstawowych informacji można przechowywać scan oryginalnego dokumentu. Pozwoli to na szybkie dotarcie do dokumentów z przed lat.
    Dla ułatwienia fakturę kosztową można ustawić jako cykliczną, wówczas co określony czas ów koszt będzie się tworzyć
Faktury kosztowe na liście dokumentów
 
magazyn kontrahentów w programie afaktury

Baza kontrahentów

Baza kontrahentów w programie afaktury do wystawiania faktur online ułatwia i znacznie przyspiesza wystawianie dokumentów. Przy każdym wystawieniu można załadować wszystkie dane kontrahenta jednym kliknięciem. To duża oszczędniość czasu.

 

Magazyn towarów i usług

Podobnie jak kontrahentów, można w równie szybki sposób załadować produkty z bazy podczas wystawiania dokumentu. To znacznie ułatwia pracę, bo nie trzeba już wtedy wszystkiego ręcznie wpisywać. Zautomatyzowanie wystawiania faktur to więcej czasu na inne, bardziej skomplikowane rzeczy.

załadowanie produktu z bazy przy wystawianiu faktury online
 
lista oddziałów a programmie do fakturowania

Oddziały firm

Jeżeli jesteś właścicielem większej firmy i chcesz udostępnić swoim pracownikom możliwość korzystania z programu do fakturowania Afaktury.pl, możesz dodać wielu użytkowników do swojego konta.

 

Monitoring finansów firmy

  • Monitoring i windykacja faktur
  • Indywidualne ustawienia i personalizacja
  • Inteligentne wyszukiwarki
Monitoring i windykacja należności za faktury
 
Raporty finansowe naszej firmy

Statystyki firmowe

  • Statystyki i raporty
  • Ewidencja dokumentów
  • Płatności online
  • Faktury cykliczne
  • Faktury w obcych walutach i w obcych językach
  • Szablony dokumentów
  • Subkonta z uprawnieniami
  • Zdjęcia produktów na dokumencie
 
Afaktury.pl >> Funkcje programu
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E01. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
W przypadku tego błędu najczęstrza przyczyna, to zerwanie połączenia z internetem - odśwież swoją aktualną stronę www.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami.
Akcja została wykonana poprawnie.
Nie jesteś właścicielem tego elementu.
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E02. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
Brak uprawnień do wykonania akcji.
To pole nie może być puste.
Brak wyników.
Podałeś błędny kod weryfikacyjny
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E04. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.