Program do faktur online za darmo
Zaloguj
Utwórz konto
Aby przedłużyć ważność twojego konta należy dokonać płatności.
W przypadku problemów z płatnością, skontaktuj się z nami.
Afaktury.pl  >> Ewidencja sprzedaży
Ewidencja sprzedaży w darmowym programie do faktur online

Ewidencja sprzedaży

Przykładowa ewidencja sprzedaży w pliku excel

Przykładowy plik excel zawierający ewidencję sprzedaży

Ewidencja to zestawienie wystawionych dokumentów w jednym pliku.
Wenerować ewidencję można dokumentów taki jak:

Przykładowa ewidencja sprzedaży w PDF

Przykładowy plik PDF zawierający ewidencję sprzedaży

Poprzez program do fakturowania faktury w jednym pliku wygenerować można:

  • wybrane typy dokumentów,
  • z określonego przedziału czasowego
  • dla wszystkich lub wskazanego kontrahenta
  • z wszystkich lub wybranej kategorii
  • z dowolnym statusem płatności
  • w każdej lub określonej walucie

Ewidencję można pobrać, zapisać na komputerze lub wysłać na adres mailowy w trzech rodzajach plików - pdf, excel lub csv.

W jakim celu generuje się ewidencję?

Ewidencję najczęściej generuje się dla celów księgowych. Zdecydowanie ułatwia wprowadzenie i zaksięgowanie wszystkich dokumentów. Plik ewidencji również łatwiej archiwizować niż każdą fakturę z osobna, zwłaszcza, gdy faktur jest bardzo dużo.
Dzięki ewidencji mamy podsumowanie wystawionych dokumentów, w rozbiciu na kwoty brutto, netto oraz vat jak również waluty.
W jednym pliku są ujęte wszystkie lub wybrane dokumenty więc ułatwić można prowadzenie firm nie tylko pod względem księgowym a także w kontroli np. zamówień, ofert, opłaconych czy anulowanych dokumentów.

Jak wygenerować ewidencję ?

Generowanie ewidencji dokumentów

Tworzenie ewidencji wystawionych dokumentów

W Liście dokumentów należy kliknąć przycisk Ewidencja

Okienko ustawień dotyczących ewidencji dokumentów

Okienko tworzenia ewidencji dokumentów

Następnie otworzy się okno, w którym należy oznaczyć i wybrać rzeczy, które znaleźć mają się w pliku.
Z kalendarza wybieramy zakres czasowy, z którego ma się wygenerować ewidencję oraz wybrać trzeba w jakim ma być pliku.

Nową i niespotykaną funkcją jest możliwość wybrania, zarządzania kolumnami, które mają pokazać się na wydruku.


W tym celu należy kliknąć Zarządzaj zawartością kolumn.
Otworzy się okienko, w którym zaznaczamy z jakimi kolumnami wygeneruje się ewidencja, są to:

  • lp.
  • Typ dokumentu
  • Numer dokumentu
  • Dopisek do dokumentu
  • Nip
  • Nazwa odbiorcy
  • Adres
  • Status
  • Data wystawienia
  • Data sprzedaż-wykonania
  • Podsumowanie kwot
  • Waluta
  • Sposób zapłaty
  • Termin płatności
  • Data ostatniej wpłaty
  • Rozbicie VAT
  • Kurs Waluty
  • Rozbicie VAT po kursie
  • Podsumowanie wg kursu
  • Sposób dostawy
  • Dane wysyłki (email)
  • Dodatkowe pole na uwagi

Zatwierdzając przyciskiem Zapisz zmiany a następnie Generuj ewidencję otworzy nam się plik w wybranym formacie z danymi, które oznaczyliśmy.
Wybrany plik wyślę się jeżeli wpiszemy adres mailowy w pierwszym wierszu. Wysyłkę na mila zatwierdzamy również klikając Generuj ewidencję.

Tak szybko i łatwo przenosimy wszystkie dokumenty do jednego pliku.

Proszę czekać...
Styczeń|Luty|Marzec|Kwiecień|Maj|Czerwiec|Lipiec|Sierpień|Wrzesień|Październik|Listopad|Grudzień
Pn|Wt|Śr|Cz|Pt|So|Nd
ZGŁOŚ UWAGI
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E01. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
W przypadku tego błędu najczęstrza przyczyna, to zerwanie połączenia z internetem - odśwież swoją aktualną stronę www.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami.
Akcja została wykonana poprawnie.
Nie jesteś właścicielem tego elementu.
Błędne dane, nieprawidłowy nip lub numer konta
Brak uprawnień do wykonania akcji.
To pole nie może być puste.
Brak wyników.
Podałeś błędny kod weryfikacyjny
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E04. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.