Styczeń|Luty|Marzec|Kwiecień|Maj|Czerwiec|Lipiec|Sierpień|Wrzesień|Październik|Listopad|Grudzień
Pn|Wt|Śr|Cz|Pt|So|Nd
Proszę czekać...
Zaloguj
Utwórz
konto
Aby przedłużyć ważność twojego konta należy dokonać płatności.
W przypadku problemów z płatnością, skontaktuj się z nami.
Afaktury.pl  >> Funkcje programu

Ewidencja sprzedaży

Przykładowa ewidencja sprzedaży w pliku excel

Przykładowy plik excel zawierający ewidencję sprzedaży

Ewidencja to zestawienie wystawionych dokumentów w jednym pliku.
Wenerować ewidencję można dokumentów taki jak:

Przykładowa ewidencja sprzedaży w PDF

Przykładowy plik PDF zawierający ewidencję sprzedaży

Poprzez program do fakturowania faktury w jednym pliku wygenerować można:

  • wybrane typy dokumentów,
  • z określonego przedziału czasowego
  • dla wszystkich lub wskazanego kontrahenta
  • z wszystkich lub wybranej kategorii
  • z dowolnym statusem płatności
  • w każdej lub określonej walucie

Ewidencję można pobrać, zapisać na komputerze lub wysłać na adres mailowy w trzech rodzajach plików - pdf, excel lub csv.

W jakim celu generuje się ewidencję?

Ewidencję najczęściej generuje się dla celów księgowych. Zdecydowanie ułatwia wprowadzenie i zaksięgowanie wszystkich dokumentów. Plik ewidencji również łatwiej archiwizować niż każdą fakturę z osobna, zwłaszcza, gdy faktur jest bardzo dużo.
Dzięki ewidencji mamy podsumowanie wystawionych dokumentów, w rozbiciu na kwoty brutto, netto oraz vat jak również waluty.
W jednym pliku są ujęte wszystkie lub wybrane dokumenty więc ułatwić można prowadzenie firm nie tylko pod względem księgowym a także w kontroli np. zamówień, ofert, opłaconych czy anulowanych dokumentów.

Jak wygenerować ewidencję ?

Generowanie ewidencji dokumentów

Tworzenie ewidencji wystawionych dokumentów

W Liście dokumentów należy kliknąć przycisk Wygeneruj ewidencję

Okienko ustawień dotyczących ewidencji dokumentów

Okienko tworzenia ewidencji dokumentów

Następnie otworzy się okno, w którym należy oznaczyć i wybrać rzeczy, które znaleźć mają się w pliku.
Z kalendarza wybieramy zakres czasowy, z którego ma się wygenerować ewidencję oraz wybrać trzeba w jakim ma być pliku.

Nową i niespotykaną funkcją jest możliwość wybrania, zarządzania kolumnami, które mają pokazać się na wydruku.


W tym celu należy kliknąć Wybierz kolumny ewidencji.
Otworzy się okienko, w którym zaznaczamy z jakimi kolumnami wygeneruje się ewidencja, są to:

  • lp.
  • Typ dokumentu
  • Numer dokumentu
  • Dopisek do dokumentu
  • Nip
  • Nazwa odbiorcy
  • Adres
  • Status
  • Data wystawienia
  • Data sprzedaż-wykonania
  • Podsumowanie kwot
  • Waluta
  • Sposób zapłaty
  • Termin płatności
  • Data ostatniej wpłaty
  • Rozbicie VAT
  • Kurs Waluty
  • Rozbicie VAT po kursie
  • Podsumowanie wg kursu
  • Sposób dostawy
  • Dane wysyłki (email)
  • Dodatkowe pole na uwagi

Zatwierdzając przyciskiem Zapisz zmiany a następnie Generuj ewidencję otworzy nam się plik w wybranym formacie z danymi, które oznaczyliśmy.
Wybrany plik wyślę się jeżeli wpiszemy adres mailowy w pierwszym wierszu. Wysyłkę na mila zatwierdzamy również klikając Generuj ewidencję.

Tak szybko i łatwo przenosimy wszystkie dokumenty do jednego pliku.

Afaktury.pl >> Funkcje programu
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E01. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
W przypadku tego błędu najczęstrza przyczyna, to zerwanie połączenia z internetem - odśwież swoją aktualną stronę www.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami.
Akcja została wykonana poprawnie.
Nie jesteś właścicielem tego elementu.
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E02. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
Brak uprawnień do wykonania akcji.
To pole nie może być puste.
Brak wyników.
Podałeś błędny kod weryfikacyjny
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E04. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.