Styczeń|Luty|Marzec|Kwiecień|Maj|Czerwiec|Lipiec|Sierpień|Wrzesień|Październik|Listopad|Grudzień
Pn|Wt|Śr|Cz|Pt|So|Nd
Proszę czekać...
Program do faktur online za darmo
Zaloguj
Utwórz konto
Aby przedłużyć ważność twojego konta należy dokonać płatności.
W przypadku problemów z płatnością, skontaktuj się z nami.

FAQ czyli pytania często zadawane przez naszych użytkowników



Otrzymałem sms z informacją o zapłacie

System afaktury.pl nie wysyła żadnych smsów dotyczących płatności za abonament.
Jeżeli taki sms Państwo otrzymali, należy go zignorować lub zgłosić odpowiednim służbą.
Może być to próba wyłudzenia pieniędzy przez osoby podszywające się pod nasz serwis.
Należy zachować dużą ostrożność. W razie wątpliwości można się z nami skontaktować.


W jaki sposób zabezpieczyć konto

Konto w afaktury.pl zabezpiecza się hasłem i loginem. Login musi być unikalny i nie należy go podawać osobom postronnym.
Hasło również musi być strzeżone. System wymaga hasła co najmniej 12-to znakowego z użyciem wielkich liter, cyfr i znaków specjalnych.
Co jakiś czas w ramach bezpieczeństwa hasło powinno być zmieniane.


Mail z informacją o logowaniu się

W ramach bezpieczeństwa system informuje o logowaniu się z nowego urządzenia.
Wiadomość zostaje automatycznie wysłana na adres mailowy podany podczas rejestracji.
Jest to mail systemowy, którego nie można wyłączyć.
Jeżeli osoba nieuprawniona zalogowała się, należy niezwłocznie zmienić hasło dostępu do konta w afaktury.pl


Jak zmienić login i hasło

Login, hasło oraz adres mailowy można zmienić, edytować po wejściu w „zarządzanie kontem” w prawym górnym rogu.
Po wejściu w zarządzenie pojawi się tabelka. W tym miejscu klikamy w swój login wyświetlony na niebiesko w kolumnie login/edytuj.
Zmienione dane zatwierdzamy przyciskiem „Zapisz zmiany”.


Nie mogę się zalogować

Jeżeli nie pamiętamy hasła to w momencie logowania przyciskamy „przypomnij hasło a następnie
wpisujemy login. Na adres mailowy przyjdzie wiadomość, w której znajduje się link kierujący do
zmiany hasła. Wystarczy wpisać dwa razy nowe hasło po czym zalogować się.
Jeżeli nie pamiętamy również loginu, wówczas należy skontaktować się pod numerem dostępnym
w kontakcie. Po podaniu danych, o które będzie pytać się konsultant, zostanie udzielona
informacja na temat loginu.
W przypadku wpisana trzy razy niepoprawnie danych system zablokuje możliwość logowania i
pojawi się komunikat Undefinded. W taki przypadku również należy skontaktować się z nami
telefonicznie.


Jak usunąć konto

W systemie afaktury.pl nie da się trwale usunąć konta ani zapisanych dokumentów. W aktywnym
abonamencie dokumenty oraz dane firmy ( za wyjątkiem numeru NIP) można edytować.
Jednakże nieużywane konto nie jest obciążone żadną płatnością. W dowolnym momencie można
zrezygnować z programu nie martwiąc się o koszty.


Wewnętrzny błąd serwisu, kod E01. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
W przypadku tego błędu najczęstrza przyczyna, to zerwanie połączenia z internetem - odśwież swoją aktualną stronę www.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami.
Akcja została wykonana poprawnie.
Nie jesteś właścicielem tego elementu.
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E02. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
Brak uprawnień do wykonania akcji.
To pole nie może być puste.
Brak wyników.
Podałeś błędny kod weryfikacyjny
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E04. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.