Program do faktur online za darmo
Zaloguj
Utwórz konto
Aby przedłużyć ważność twojego konta należy dokonać płatności.
W przypadku problemów z płatnością, skontaktuj się z nami.
Afaktury.pl  >> Porady biznesowe  >> Handel

Porady biznesowe

Powrót do strony głównej porad
Kategoria Handel

Darmowy program do ofert budowlanych 2023

Darmowy program do ofert budowlanych

Firmy budowlane pragną korzystać z dobrej jakości narzędzi do zarządzania pracą i przygotowania dokumentów. Aby wszystko odbywało się szybko i sprawnie, program do ofertowania w 2023 roku, musi mieć nie tylko intuicyjny i prosty w obsłudze interfejs, ale również funkcje, które ułatwią nadzorowanie przychodów i kosztów, a także kontrolowanie stanów magazynowych i terminów płatności.

Ważne są zarówno podstawowe dodatki, jak i funkcje używane jedynie od czasu do czasu. Mowa, chociażby o kalendarzu. W jednym miejscu przedsiębiorca zaznaczy wszystkie ważne wydarzenia i sprawy, o których nie może zapomnieć. Mowa o terminach płatności, istotnych spotkaniach biznesowych czy zamówieniach, których nie może przeoczyć. System samodzielnie wysyła informację na telefon albo wskazany adres mailowy. Ten przydatny dodatek doskonale wpływa na sposób funkcjonowania całej firmy, ale jakie inne funkcje powinien mieć program do ofert budowlanych ?

Darmowy program do ofert budowlanych w 2023 roku - dla kogo?

Programy do przygotowania ofert budowlanych ułatwiają funkcjonowanie każdej firmy, gdyż gwarantują przygotowanie estetycznych dokumentów pozwalających na budowanie dobrej relacji z klientami, a do tego sprawowanie kontroli nad wszystkimi działaniami. Producenci oferują wersje darmowe oraz płatne. 

Pierwsza z wersji jest dedykowana dla przedsiębiorców, którzy wystawiają kilka dokumentów miesięcznie i zależy im jedynie na podstawowych funkcjach. Nie wymagają zaawansowanych raportów czy statystyk, ale pragną szybko i sprawnie przygotować potrzebne dokumenty oraz rozliczenia. Z tej wersji korzystają głównie małe firmy skupiające się na lokalnych zamówieniach i wystawiających do 10 dokumentów na miesiąc. Z kolei wersja płatna ma zdecydowanie więcej możliwości, program nie ma żadnych ograniczeń ilościowych, jeśli chodzi o dokumenty, a nawet subkonta dla pracowników. 

Narzędzie do przygotowania ofert jest dedykowane dla każdego przedsiębiorcy, który pragnie osiągnąć sukces na rynku. Wersja darmowa jest idealnym rozwiązaniem dla małej firmy, jednak w przypadku jednostki zatrudniającej wielu pracowników i realizującej sporo projektów trzeba zdecydować się na bardziej zaawansowaną wersję. 

Darmowy program do ofert budowlanych - jakie funkcje usprawnią pracę firmy?

Program do ofertowania powinien ułatwiać pracę przedsiębiorcy oraz pracowników, którzy uzyskali do niego dostęp. W tym celu należy znaleźć narzędzie z intuicyjnym i prostym w obsłudze interfejsem. W menu muszą znaleźć się zarówno podstawowe dokumenty przygotowywane w trakcie codziennego funkcjonowania firmy, jak i raporty oraz statystyki pozwalające na monitorowanie sytuacji w jednostce i dokonywanie potrzebnych zmian.
 

Estetyczne dokumenty z wszystkimi wymaganymi elementami warto wysyłać do kontrahentów z poziomu programu. W Afaktury.pl nie mogło zabraknąć i tej opcji. Przedsiębiorca decyduje również, jakie dodatkowe informacje znajdują się na dokumencie, a wśród nich termin zapłaty, kod QR, zastosowane waluty, wpisany numer konta na fakturze i wiele innych. 

Kolejną opcją, która zasługuje na uwagę, jest przygotowanie dokumentów w językach obcych. Opcji wyboru powinno być sporo, gdyż polski rynek coraz bardziej otwiera się na współpracę z zagranicznymi kontrahentami, a przygotowanie dokumentów w ich ojczystym języku jest działaniem bardzo profesjonalnym i gwarantującym wieloletnią współpracę. Warto jeszcze dodać, że przy pomocy dobrego programu wszystkie czynności zajmują zaledwie kilka sekund. 

Warto sprawdzić także bardzo ważną kwestię, a mianowicie bezpieczeństwo. Tylko dobrze zabezpieczony system jest w stanie ochronić dane wrażliwe występujące w systemie i uniemożliwić dostęp do programu nieupoważnionym do tego pracownikom. 

Dodatkowe uwagi skierowane do konkretnych kontrahentów pozwalają na obsługę na naprawdę wysokim poziomie i sprawiają, że relacje układają się doskonale, co dla firmy oznacza oczywiście spory zysk i dobrą opinię na rynku. 

Darmowy program do ofert budowlanych - co jeszcze może się przydać w 2023 roku?

Program do ofertowania umożliwia przygotowanie różnorodnych dokumentów, które muszą mieć odpowiednią numerację. Nie powinna być ona narzucona, gdyż każdy przedsiębiorca ma inne upodobania. Numeracja może zawierać tylko numer, może mieć także miesiąc i rok – wybór jest kwestią indywidualną. 

Bardzo przydatne jest pobieranie danych z GUS, co zdecydowanie upraszcza cały proces przygotowania dokumentów ofertowych i jednocześnie pozwala uniknąć błędów. Wpisywanie wszystkich informacji o kontrahentach zajmuje sporo czasu – zamiast tego przedsiębiorca powinien skupić się na szukaniu nowych klientów, działaniach marketingowych i sprawowaniu kontroli nad efektami pracy. 

Przed rozpoczęciem pracy dla nowego klienta, należy dokładnie sprawdzić jego historię i upewnić się, że ryzyko opóźnionych terminów płatności zostaje zminimalizowane. Weryfikacja kontrahentów z poziomu programu jest bardzo przydatna i opłacalna, dlatego warto zwrócić na nią szczególną uwagę. 

Wszystkie działania przedsiębiorcy oraz użytkowników programu powinny odbywać się intuicyjnie i bez większych problemów. Nie ma miejsca na szukanie informacji, dowiadywanie się, w jaki sposób przygotować poszczególne dokumenty oraz marnowania czasu na skomplikowane i źle przygotowane interfejsy. Aby wszystko odbywało się jeszcze szybciej i sprawniej, dobrze jest skorzystać z darmowej wersji próbnej i sprawdzić, czy w jednym miejscu znajdują się wszystkie przydatne informacje i funkcje, a wśród nich dokumenty, różne sposoby prowadzenia rozliczeń na koniec miesiąca i inne. 

Dobry program do ofertowania dla firmy budowlanej umożliwia stworzenie dodatkowych kont dla pracowników, którzy pomagają w sprawowaniu kontroli nad płatnościami oraz przygotowaniu wszystkich potrzebnych dokumentów. Ciekawą funkcją jest możliwość wysyłania SMS do kontrahentów, historia zmian dokumentu, historia wpłat, a także finansowania faktur. Każda dodatkowa funkcja pozwala na jeszcze sprawniejszą obsługę firmy, stąd warto się z nimi zapoznać, a następnie korzystać.  

Proszę czekać...
Styczeń|Luty|Marzec|Kwiecień|Maj|Czerwiec|Lipiec|Sierpień|Wrzesień|Październik|Listopad|Grudzień
Pn|Wt|Śr|Cz|Pt|So|Nd
ZGŁOŚ UWAGI
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E01. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
W przypadku tego błędu najczęstrza przyczyna, to zerwanie połączenia z internetem - odśwież swoją aktualną stronę www.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami.
Akcja została wykonana poprawnie.
Nie jesteś właścicielem tego elementu.
Błędne dane, nieprawidłowy nip lub numer konta
Brak uprawnień do wykonania akcji.
To pole nie może być puste.
Brak wyników.
Podałeś błędny kod weryfikacyjny
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E04. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.