Program do faktur online za darmo
Zaloguj
Utwórz konto
Aby przedłużyć ważność twojego konta należy dokonać płatności.
W przypadku problemów z płatnością, skontaktuj się z nami.
Afaktury.pl  >> Porady biznesowe  >> Finanse

Porady biznesowe

Powrót do strony głównej porad
Kategoria Sprzedaż

Platforma do zamówień online

Platforma do zamówień online

Narzędzie do składania zamówień przez Internet to nowoczesne rozwiązanie, które ułatwia monitorowanie polityki cenowej i rabatowej, a także pozwala nawiązać wieloletnią współpracę z kontrahentami opartą na zaufaniu, wzajemnym poszanowaniu i zadowoleniu. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych systemów każdy klient może mieć przypisany indywidualny cennik, a także rabaty, które doskonale komponują się w jego oczekiwania oraz potrzeby. Platforma sprawia, że dane używane przez handlowców są zawsze aktualne, a jeśli zaistnieje taka potrzeba – można je szybko zmodyfikować. 

Przy pomocy platformy raportowanie odbywa się w czasie rzeczywistym, a przedsiębiorca wie, jakie efekty przynoszą działania podporządkowanych mu pracowników. Dane są dostępne w przedsiębiorstwie od zaraz. Realizacja zamówień również odbywa się w zdecydowanie szybszym tempie. 

Dlaczego warto korzystać z platformy do zamówień online?

Stosowanie platformy do zamówień sprawia, że praca handlowców oraz całego przedsiębiorstwa odbywa się bez większych problemów, sprawnie i na najwyższym poziomie. Składanie zamówień staje się w pełni intuicyjne, co oznacza, że firma wyróżni się na tle konkurencji. Takie działanie przyniesie szereg korzyści. 

Sprzedaż w Internecie jeszcze nigdy nie była tak popularna i rozwinięta, jak teraz. Cyfryzacja sprzedaży spotkała się z bardzo dobrym odbiorem, gdyż zapoznawanie się z ofertami, a nawet składanie zamówień nie ma ram czasowych – jest dostępne 24 godziny na dobę. Nie ma też znaczenia, w jakim miejscu realizowane jest zamówienie. 

Platforma do zamówień online doskonale wpisuje się w model cyfryzacji sprzedaży. Zamiast tradycyjnego rozwiązana i fizycznej sprzedaży wszystkie działania zostają przeniesione do Internetu. System pozwala zaoszczędzić sporo czasu, co przypada do gustu obu stron. Z kolei uporządkowane działania i doskonała synchronizacja sprawiają, że można uniknąć błędów i nieporozumień. Platforma może zostać wyposażona w szereg wyjątkowych zdjęć, dokładnych opisów i funkcjonalną przeglądarkę, dzięki czemu firma zyskuje na popularności, a zadowolenie klientów przekłada się na regularne zamówienia i częste korzystanie z usług nowoczesnej firmy. 

Takie rozwiązanie przypadnie do gustu jednostek, które zajmują się stałą dystrybucją biznesową albo prowadzą rozgałęzioną hurtownię. System doskonale spełnia wszystkie oczekiwania, przynosi pożądane efekty i sprawia, że działalność staje się coraz bardziej rozpoznawalna. 

Platforma do zamówień online – dlaczego warto?

Platforma jest dedykowana dla osób ceniących nowoczesne rozwiązania nastawione na zadowolenie klientów. System zostaje przygotowany specjalnie dla nich, tak aby sprostać, jak największej ilości wymagań. Zamówienia są obsługiwane szybko, a sprzedaż jest na bardzo wysokim poziomie – to kolejne korzyści związane z używaniem platformy. 

Dzięki zastosowaniu platformy przedsiębiorca może znacząco ograniczyć koszty uzyskania przychodu, a dokładniej mówiąc zredukować liczbę zatrudnionych osób. Osoby zatrudnione przez firmę zyskują gwarancję oszczędności czasu oraz unikania błędów. Te działania są uwarunkowane automatyzacją cyklicznych procesów. Platforma działa bez przerwy, bez żadnych ograniczeń godzinowych, co przekłada się na większą sprzedaż i zadowolenie.
 

Następną korzyścią platformy jest brak kontaktu ze sprzedawcą. Oczywiście traktujemy to jako zaletę, gdyż samodzielne realizujemy sprzedaż, nie ma konieczności uzyskania potwierdzenia czy aprobaty – wszystkie działania są w pełni automatycznie. Jednak w sytuacji, gdy klient ma jakiekolwiek wątpliwości albo coś jest dla niego niezrozumiałe, przy pomocy platformy może nawiązać kontakt ze sprzedawcą. 

Reasumując, platforma do zamówień usprawnia cały proces sprzedaży oraz ogranicza błędy i koszty dla sprzedawcy, co przekłada się na oferowanie bardziej konkurencyjnych cen dla klientów. 

Platforma do zamówień online – jak funkcjonuje?

System do wykonywania zamówień online jest zintegrowany z używanym programem do fakturowania i zarządzania firmą. Baza programu stanowi podstawę do uzyskania informacji o klientach, stanach magazynowych oraz dostęp do dokumentów sprzedażowych. Połączenie dwóch nowoczesnych narzędzi sprawia, że oferty produktowe są stale dostępne, jednak istnieje możliwość wprowadzania indywidualnej wyceny dopasowanej do preferencji i możliwości klientów. 

Z kolei klienci korzystający z platformy również mają wiele możliwości. Przede wszystkim uzyskują spersonalizowane produkty, które są dopasowane do ich potrzeb oraz możliwości. Oprócz składania zamówień platforma pozwala także na przygotowanie ofert handlowych, co pozwala zaoferować jeszcze lepszą obsługę i generuje szereg korzyści. W bazie kontrahentów znajduje się dokładna historia współpracy i inne ważne informacje. 

Platforma jest rozbudowanym narzędziem z wieloma możliwościami. Istnieje opcja rozbudowania podstawowej wersji o dodatkowe moduły wzbogacone w powiadomienia, aktualności, a nawet newslettery. Każdy z tych dodatków pozwala budować dobrą opinię o marce, dotrzeć do kolejnych klientów i pomaga osiągnąć jeszcze lepszą sytuację finansową. Platforma służy również do przekazywania ważnych informacji o nowym asortymencie, promocjach czy planowanych dostawach. Wybór jest ogromny, dlatego każdy przedsiębiorca dopasowuje system do własnych potrzeb i oczekiwań odbiorców. 

Automatyczne powiadomienia umożliwiają sprawdzanie rankingu produktów, wartości koszyków oraz informacji uzyskiwanych na temat klientów. Co ciekawe, najnowsze wersje są wyposażone w komunikator, który pozwala utrzymać bezpośredni kontakt z klientem, rozwiązać ewentualne problemy i odpowiedzieć na pytania. To doskonała forma współpracy. Do rozmów zawsze można wrócić, gdyż zostaje wygenerowana historia.

Platforma funkcjonuje bardzo dobrze, dzięki pobieraniu z programu danych o kontrahentach i produktach, a także informacji o fakturach i płatnościach. Z kolei z poziomu platformy do programu trafiają zamówienia od klientów. W taki sposób stany magazynowe są na bieżąco aktualizowane i odpowiadają rzeczywistości. 

Proszę czekać...
Styczeń|Luty|Marzec|Kwiecień|Maj|Czerwiec|Lipiec|Sierpień|Wrzesień|Październik|Listopad|Grudzień
Pn|Wt|Śr|Cz|Pt|So|Nd
ZGŁOŚ UWAGI
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E01. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
W przypadku tego błędu najczęstrza przyczyna, to zerwanie połączenia z internetem - odśwież swoją aktualną stronę www.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami.
Akcja została wykonana poprawnie.
Nie jesteś właścicielem tego elementu.
Błędne dane, nieprawidłowy nip lub numer konta
Brak uprawnień do wykonania akcji.
To pole nie może być puste.
Brak wyników.
Podałeś błędny kod weryfikacyjny
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E04. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.