Program do faktur online za darmo
Zaloguj
Utwórz konto
Aby przedłużyć ważność twojego konta należy dokonać płatności.
W przypadku problemów z płatnością, skontaktuj się z nami.
Afaktury.pl  >> Porady biznesowe  >> Marketing

Porady biznesowe

Powrót do strony głównej porad
Kategoria Marketing

Jak reklamować firmę budowlaną?

jak reklamować firmę budowlaną

Reklama pozwala dotrzeć do szerokiego grona klientów, dzięki czemu poprawie ulegają zarobki firmy oraz jej pozycja na rynku.
Firma budowlana może być reklamowana na różne skuteczne sposoby. Warto wykorzystać możliwości Internetu, ale przydatne są także rekomendacje i dobre opinie wśród klientów, a także atrakcyjne projekty.
Działania marketingowe pozwalają zwiększyć zasięg działalności, zyskać nowych klientów i co za tym idzie – zwiększyć zysk. 

Czasy, kiedy firma budowlana nie potrzebowała strony internetowej odeszły dawno w zapomnienie. Dobrze prowadzona witryna pozwala reklamować się w Internecie i opierać się bezustannie rosnącej konkurencji. Tradycyjne formy reklamy nie są już dłużej skuteczne, dlatego warto skorzystać z omówionych poniżej możliwości. 

Marketing firmy budowlanej – jakie działania przyniosą najlepsze efekty?

Skuteczna kampania reklamowa jest potrzebna firmom, które funkcjonują na rynku od kilkudziesięciu lat, jak i nowo powstałym przedsiębiorstwom. Ma ona na celu zachęcenie do skorzystania z usług firmy, znalezienie nowych klientów oraz utrzymanie stałych konsumentów.
Dzięki przemyślanemu marketingowi można cieszyć się bezustannym napływem zleceń, nie ma mowy o przestojach albo okresach, kiedy pracy jest tak dużo, że jest ona wykonywana niedokładnie, co wiąże się z utratą renomy. Właściwa organizacja i dobry marketing to klucz do sukcesu. 

Przed rozpoczęciem działań marketingowych, trzeba opracować plan działania, a mianowicie wyznaczyć grupę docelową, zadbać o pozycjonowanie marki oraz zdecydować, jakie elementy wyróżniają firmę na tle konkurencji i zacząć je eksponować. Znając „modelowego klienta”, można wyznaczyć kanały pozwalające na dotarcie do szerszego grona odbiorców i opracowanie działań, które przyniosą najlepsze efekty. 

Reklama firmy budowlanej – sprawdzone sposoby dla przedsiębiorców 

Internet to miejsce, w którym można szybko i skutecznie reklamować firmę budowlaną. Oznacza to, że niezbędne jest stworzenie atrakcyjnej witryny. Strona internetowa musi prezentować się atrakcyjnie, zawierać podstawowe informacje, wykonane projekty oraz cennik. W taki sposób jeszcze przed wykonaniem telefonu do wykonawcy klient wie, czego może się spodziewać, zyskuje podstawową wiedzę o przedsiębiorstwie, co zwiększa jego satysfakcję. 

Doskonałe efekty przynosi współpraca z agencją interaktywną. Specjaliści zajmują się przygotowaniem strony internetowej, następnie prowadzą ją, uzupełniają o nowe wpisy, dbają także o pozycjonowanie oraz wiele innych działań promocyjnych odbywających się w Internecie. Takie czynności są szczególnie istotne, gdyż większość osób szuka usługodawców przez Internet.  

Dobrze prowadzona strona internetowa sprawia, że firma budowlana staje się rozpoznawalna, budowany jest pozytywny wizerunek, a kolejni odbiorcy mogą skorzystać z usług przedsiębiorstwa. 
 

Pozycjonowanie oraz Kampie Google ADS 

Internet to najlepszy sposób na reklamę firmy, dlatego trzeba uczynić wszystko, żeby firma budowlana znalazła się, jak najwyżej w wyszukiwarce. Żaden klient po wpisaniu frazy kluczowej nie udaje się na koniec strony. Doświadczenie pokazuje, że sprawdza maksymalnie średnio 5 pierwszych pozycji i wśród nich dokonuje wyboru.

Z tego względu firma budowlana musi wypełnić treści na stronie frazami kluczowymi, które sprawią, że stanie się ona lepiej widoczna i uzyska wysoką pozycję w wyszukiwarce. Kiedy firma jest w pierwszej piątce, to ogromny sukces, który wiąże się ze sporym gronem klientów. Aby poznać frazy ogólne i zadbać o ich, jak najlepsze wykorzystanie w treści warto rozpocząć współpracę z agencją interaktywną oraz osobami zajmującymi się marketingiem internetowym. Działania SEO oraz optymalizacja witryny przynosi doskonały i co najważniejsze długoterminowy efekt. 

Linki sponsorowane oraz banery reklamowe w sieci również przynoszą spore korzyści i zwiększają popularność firmy budowlanej. Wszystkie działania powinny być spójne i zmierzać do uzyskania coraz większego grona klientów. 

Google Moja Firma — kolejny sposób zwiększenia popularności 

Aby skutecznie reklamować firmę budowlaną, trzeba założyć konto w serwisie Google Moja Firma. To doskonała wirtualna wizytówka, która będzie widoczna zarówno w wynikach wyszukiwania, jak i na mapach Google.

Content marketing 

Przez określenie Content marketing rozumiemy promowanie firmy przy zastosowaniu wartościowych dla użytkowników treści i publikowanie ich na witrynie czy blogu. Ważne, aby umieszczać je także na serwisach branżowych i innych portalach (również social media). Content marketing umożliwia stworzenie bardzo dobrego wizerunku w danej branży, co wpływa na pozycję firmy wśród konkurencji.

Artykuły czy innego rodzaju treści pisane z wykorzystaniem słów kluczowych pozwalają na dotarcie do jeszcze większego grona klientów i zwiększenie popularności firmy budowlanej. Dzielenie się specjalistyczną wiedzą bardzo się opłaca i jest doceniane przez użytkowników. 

Social media 

Facebook oraz Instagram cieszą się ogromną popularnością wśród właścicieli firmy, gdyż reklama w tych miejscach nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami. W bardzo szybki i skuteczny sposób można dotrzeć do docelowej grupy konsumentów. Media społecznościowe to miejsce, w którym można umieścić ofertę, przedstawić firmę, zamieścić portfolio i jednocześnie nawiązać dobrą relację z klientami. 

Portale z ogłoszeniami jako sposób na reklamę firmy budowlanej 

Portale z ogłoszeniami czy specjalne aplikacje, gdzie można znaleźć wykonawców to świetny sposób na zwiększenie popularności firmy budowlanej. Wśród znanych aplikacji wymienia się na przykład Fixly. To w takim miejscu użytkownicy znajdują specjalistów podejmujących się napraw, remontów czy poważnych renowacji, stąd firma budowlana ma ogromne pole do popisu. 

 

 

 

 

 

Proszę czekać...
Styczeń|Luty|Marzec|Kwiecień|Maj|Czerwiec|Lipiec|Sierpień|Wrzesień|Październik|Listopad|Grudzień
Pn|Wt|Śr|Cz|Pt|So|Nd
ZGŁOŚ UWAGI
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E01. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
W przypadku tego błędu najczęstrza przyczyna, to zerwanie połączenia z internetem - odśwież swoją aktualną stronę www.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami.
Akcja została wykonana poprawnie.
Nie jesteś właścicielem tego elementu.
Błędne dane, nieprawidłowy nip lub numer konta
Brak uprawnień do wykonania akcji.
To pole nie może być puste.
Brak wyników.
Podałeś błędny kod weryfikacyjny
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E04. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.