Program do faktur online za darmo
Zaloguj
Utwórz konto
Aby przedłużyć ważność twojego konta należy dokonać płatności.
W przypadku problemów z płatnością, skontaktuj się z nami.
Afaktury.pl  >> Porady biznesowe  >> Handel

Porady biznesowe

Powrót do strony głównej porad
Kategoria Handel

Kreator ofert online

Kreator ofert online

Oferta handlowa to jeden z bardzo ważnych dokumentów występujących w przedsiębiorstwie, gdyż pozwala zdobyć nowych klientów. Oferty należy przygotowywać z myślą o konkretnej firmie albo osobie prywatnej – tak stworzony dokument przynosi jeszcze lepsze efekty, a indywidualny charakter i zgodność z potrzebami odbiorcy sprawiają, że szansa na zrealizowanie zamówienia jest naprawdę duża. Do przygotowania oferty należy wykorzystać sprawne narzędzie, które umożliwia również fakturowanie oraz bezproblemowe zarządzanie firmą.

Dzięki pomocy systemu nie trzeba nawet znać elementów, jakie powinny znaleźć się na poszczególnych dokumentach, gdyż przedsiębiorca wypełnia wskazane pola, a część informacji pojawia się automatycznie. Takie działanie to maksymalna oszczędność czasu i mniej pracy. 

Kreator ofert online – jak wybrać odpowiednie narzędzie?

Wybierając kreator ofert online, trzeba zwrócić uwagę na szereg podstawowych cech, a wśród nich prostota użytkowania oraz bezpieczeństwo. Przedsiębiorca oraz użytkownicy nie powinni marnować czasu na szukanie poszczególnych funkcji czy dokumentów, gdyż takie działanie rodzi frustrację i zniechęca do prowadzenia samodzielnej księgowości. Zupełnie inaczej wygląda sytuacja z intuicyjnym interfejsem, w którym występuje przejrzyste menu, a w razie ewentualnych problemów można skorzystać z pomocniczka przygotowanego dla wszystkich użytkowników.

To właśnie tam w jednym miejscu zgromadzono najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami oraz sposoby przygotowania dokumentów i korzystania z dostępnych funkcji. W przypadku wystąpienia problemów, których nie można rozwiązać samodzielnie w Afaktury.pl zespół specjalistów zawsze służy pomocą i wsparciem. Kontakt może odbywać się telefonicznie albo mailowo. 

Jeśli program jest łatwy w obsłudze, należy sprawdzić jego bezpieczeństwo. Mowa o zastosowaniu przez producenta najlepszej jakości zabezpieczeń pozwalających chronić dane firmy oraz kontrahentów. Przedsiębiorcy przechowują przygotowane dokumenty w programie w chmurze, dlatego wielopoziomowe zabezpieczenie jest szczególnie ważne. 

Kreator ofert powinien być obsługiwany przy pomocy każdego sprzętu, bez względu na lokalizację. Oznacza to powiązanie programu z aplikacją mobilną. Przedsiębiorca jest w stanie zaakceptować fakturę czy inny dokument albo wprowadzić szereg zmian w systemie bez konieczności włączania laptopa, czyli na przykład stojąc w korku albo przebywając poza domem. Połączenie programu z używanym smartfonem to nowoczesny sposób prowadzenia firmy, gwarancja wygody i obsługa klientów na najwyższym poziomie. W dobie konkurencji liczy się każdy szczegół. Jeśli faktura trafi do kontrahenta minutę po prośbie o jej wystawienie, takie działanie zagwarantuje długoterminową współpracę opartą na zaufaniu i wzajemnym poszanowaniu. 

Kreator ofert online – jakie funkcje ułatwią zarządzanie firmą?

Program używany do ofertowania ma ułatwiać pracę przedsiębiorcy i usprawniać przygotowanie dokumentów. W tym celu w kreatorze powinny znaleźć się rozbudowane bazy dotyczące zarówno klientów, jak i oferowanych towarów bądź usług. Dla przedsiębiorcy albo użytkowników, którzy uzyskali dostęp do konta, oznacza to znaczną oszczędność czasu i uniknięcie błędów. Wystarczy, że wpiszą numer NIP klienta, a pozostałe dane są automatycznie wpisywane na dokumenty. Z kolei bazy towarów i usług powinny być powiązane z magazynem, co ułatwia przygotowanie i realizowanie zamówień i zapewnia ciągłość sprzedaży. Kiedy przedsiębiorca wie, czego brakuje i jakie towary cieszą się największą popularnością, może dostosować stany magazynowe do potrzeb klientów, co przełoży się nie tylko na zadowolenie, ale również lepszą sytuację finansową.
 

Kiedy wszystkie wymagane informacje znajdują się już w systemie, warto zwrócić uwagę na wygląd przygotowanych dokumentów. Powinny prezentować się estetycznie, zawierać wszystkie wymagane elementy, ale do tego zostać wzbogacone również w szereg znaków charakterystycznych dla firmy, jak na przykład logo czy pieczęć graficzną. Kolejnym krokiem jest zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa dokumentów. Jest to możliwe, dzięki zastosowaniu kodów QR. Chodzi o czarno-biały kwadracik widniejący na fakturze. To nie ozdobna grafika, a coś na kształt kodu kreskowego, który po zeskanowaniu w odpowiedniej aplikacji pozwala zweryfikować, czy dany dokument jest prawdziwy, czy został podrobiony. Kody QR to najlepsze sposób ochrony przed wyłudzeniami finansowymi czy nieuczciwymi kontrahentami. Wystarczy tak niewiele, żeby uniknąć tarapatów i narazić się na spore straty. 

Przygotowywane dokumenty mogą zostać wzbogacone w zdjęcia oferowanych towarów, co zachęca klientów do szybszego uregulowania płatności albo wpływa na decyzję o rozpoczęciu współpracy. Dzięki dodatkom graficznym dokument prezentuje się oryginalnie i zwraca uwagę klientów, co pozwala także wyróżnić się na tle konkurencji. 

Kreator ofert online – co jeszcze może się przydać?

Subkonta przygotowane dla pracowników to jeden z ważniejszych elementów dobrego programu do ofertowania i fakturowania. Subkonta pozwalają na jeszcze lepszą obsługę klientów, sprawowanie dokładnej kontroli nad płatnościami i zarządzenie firmą. Większość programów dostępnych na rynku ma opcję tworzenia kilku kont, jednak w Afaktury.pl nie ma żadnych limitów, co pozwala na jeszcze lepszą obsługę firmy. 

Przygotowanie faktur cyklicznych skraca czas potrzebny do obsługi klientów. Ta opcja jest dedykowana dla kontrahentów, którzy co miesiąc korzystają z tych samych usług czy zamawiają jednakowe towary. Wszystkie czynności odbywają się automatycznie, a przedsiębiorca tylko potwierdza ich wykonanie. 

Kiedy mowa o sprawnym kreatorze ofert nie może zabraknąć w nim ewidencji. To dodatek, który pozwala zachować ład i porządek i jednocześnie ułatwia rozliczanie na koniec miesiąca. Takie działanie pozwala uniknąć bałaganu i ułatwia odszukiwanie potrzebnych dokumentów. 

Ważną funkcją są także szybkie płatności online, windykacji długów i rozbudowane menu dokumentów, a wśród nich dowody KW i Kp. 


Proszę czekać...
Styczeń|Luty|Marzec|Kwiecień|Maj|Czerwiec|Lipiec|Sierpień|Wrzesień|Październik|Listopad|Grudzień
Pn|Wt|Śr|Cz|Pt|So|Nd
ZGŁOŚ UWAGI
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E01. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
W przypadku tego błędu najczęstrza przyczyna, to zerwanie połączenia z internetem - odśwież swoją aktualną stronę www.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami.
Akcja została wykonana poprawnie.
Nie jesteś właścicielem tego elementu.
Błędne dane, nieprawidłowy nip lub numer konta
Brak uprawnień do wykonania akcji.
To pole nie może być puste.
Brak wyników.
Podałeś błędny kod weryfikacyjny
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E04. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.