Program do faktur online za darmo
Zaloguj
Utwórz konto
Aby przedłużyć ważność twojego konta należy dokonać płatności.
W przypadku problemów z płatnością, skontaktuj się z nami.
Afaktury.pl  >> Porady biznesowe  >> Handel

Porady biznesowe

Powrót do strony głównej porad
Kategoria Handel

Oferta online PDF

Oferta online PDF
Oferta handlowa to jeden ze sposobów zdobycia nowych klientów.
Aby dokumentów przyniósł zamierzony efekt, musi zostać starannie przygotowany, zawierać wszystkie potrzebne informacje i wzbudzić w kliencie chęć posiadania prezentowanych towarów czy usług. Takie wrażenia można uzyskać tylko w przypadku odpowiedniego doboru słów, omówienia wszystkich korzyści stosowania i skrótowego przedstawienia firmy, jaki jednostki godnej zaufania.

Przygotowanie oferty wymaga wcześniejszego pozwania odbiorcy, do którego kierowany jest dokument. W ofercie handlowej znajdują się podstawowe informacje o sprzedawcy, a prezentowane produkty są dobrane zgodnie z jego potrzebami. Dokument powinien zostać utworzony z wykorzystaniem programu do zarządzania firmą. Jest dostępny online, nie trzeba ściągać go na komputer, a pozwala przygotować wiele potrzebnych dokumentów, raportów czy wykonać inne ważne działania.  

Oferta online PDF – jak przygotować?

Oferta handlowa to dokument, w którym znajduje się wiele ważnych dla klienta informacji. Kiedy jest właściwie przygotowana, wzbudza w kliencie chęć nawiązania współpracy, pojawia się również zainteresowanie oraz zaciekawienie. To pierwszy krok do wykonania telefonu i poinformowania o chęci nawiązania współpracy. Jednak aby do tego doszło trzeba najpierw skorzystać z odpowiedniego narzędzia do ofertowania, gdyż to najlepszy sposób przygotowania estetycznej i spójnej oferty handlowej.

Wystarczy z menu głównego wybrać interesujący dokument, a następnie oczom przedsiębiorcy ukażą się rubryki, które trzeba wypełnić. Należy uzupełnić dane potencjalnego klienta oraz wskazać towary z bazy. Dane firmy przygotowującej dokument, numer i data powinny uzupełnić się w pełni automatycznie. Kiedy do zarządzania firmą służy sprawny program, można zaoszczędzić sporo czasu.

Przede wszystkim propozycje towarów czy usług widniejące na ofercie mogą być już wpisane do katalogu. Wystarczy w nie kliknąć, a cena netto, brutto, stawka VAT, jednostka miary uzupełnią się automatycznie.
Wyszczególniając poszczególne pozycje, tworzy się estetyczna tabelka, jednak to cały czas nie koniec działań. W dalszej kolejności przychodzi czas na dokładne omówienie cech oferowanych dóbr i korzyści związanych z ich używaniem.

Oferta online PDF – jak zachęcić do nawiązania współpracy?

Oferta powinna zawierać krótką charakterystykę oferowanych towarów. Warto wspomnieć o dostępnych rozmiarach, walorach kolorystycznych, mocnych stronach, korzyściach używania  i skupić się na innych dobrych stronach związanych z wyborem prezentowanych towarów. W przypadku zaprezentowania usług trzeba dodatkowo pokazać, że ich wybór przyniesie wiele pozytywnych zmian w życiu odbiorcy.

W tej części należy szczególnie zachęcić do nawiązania współpracy. W tym celu przedstawia się krótką historię firmy, czyli wskazuje sukcesy, wymienia osiągnięcia, uzyskane certyfikaty czy dyplomy, a także wygrane konkursy czy przetargi, jeśli takie miały miejsce. Nie tak trudno zainteresować klienta, wystarczy skupić się na mocnych stronach, używać odpowiedniego słownictwa i efekt gwarantowany.

Jeśli planowane prace mają odbywać się wieloetapowo to dobry moment, żeby dokładnie omówić, jak będzie prezentował się harmonogram działań, jakie efekty przyniosą poszczególne etapy i jaki będzie finalny produkt czy osiągnięcie. W ofercie handlowej nie ma miejsca na wady czy możliwe niepowodzenia, gdyż dokument ma na celu wzbudzenie zainteresowania, zachwalenie sprzedawanego asortymentu czy świadczonych usług, co przyczyni się do nawiązania współpracy i korzyści dla obu stron.

W ostatniej części oferty należy zawrzeć krótkie podsumowanie, a w nim dane kontaktowe, najlepiej numer telefonu oraz e-mail, imię i nazwisko osoby, z którą należy się porozumieć w celu omówienia oferty. Niektórzy preferują skrótowe opisanie przedstawionego dokumentu, jednak nie jest to konieczne. Jeśli oferta jest długa, na pierwszej stronie warto przygotować spis treści – odbiorca będzie mógł wielokrotnie wracać do potrzebnych informacji.

Program do ofertowania – jakie funkcje ułatwią prowadzenie firmy?

Oferty warto przygotowywać w programie do fakturowania i zarządzania firmą. Sprawny system pozwala na wystawienie wszystkich potrzebnych dokumentów. W Afaktury.pl po przygotowaniu oferty można ją w dowolnym momencie przekształcić w fakturę, zamówienie, rachunek czy paragon. Takie działania ułatwia życie przedsiębiorcy i sprawia, że obsługa klientów stanie się o wiele przyjemniejsza.

Dokumenty wystawiane przy pomocy programu mogą zostać wzbogacone w kody GTU. Mowa o symbolach oznaczających produkty albo usługi . Bez oznaczenia nie można przygotować pliku JPK, który jest obowiązkowy dla wielu przedsiębiorców. Kody mogą, ale nie muszą pojawić się również na fakturze. Najważniejsze, żeby ich używać w celu oznakowania produktów i usług w celach kontrolnych.

Logo, czyli znak graficzny charakterystyczny dla danej marki powinien znaleźć się wszędzie, gdzie to tylko możliwe. Przedsiębiorca umieszcza go na pieczątce, szyldzie i plakatach, dlatego nie warto rezygnować ze wzbogacenia dokumentów o także ważny element. Faktura z wgranym logo od razu prezentuje się bardziej okazale i przyciąga uwagę klientów, co jest bardzo ważne w czasach ogromnej konkurencji.

Kod EORI na fakturze jest dedykowany dla przedsiębiorców współpracujących z kontrahentami z zagranicy. Numer jest wykorzystywany w celach podatkowych. Program pozwala na szybkie wprowadzenie tego numeru, a później zapisanie.

KSeF, czyli Krajowy System e-Faktur to system teleinformatyczny, który pozwala na przygotowanie, a następnie udostępnianie faktur ustrukturyzowanych.

Na chwilę obecną przedsiębiorcy nie mają obowiązku korzystania z tego systemu, ale obowiązek wejdzie w życie najprawdopodobniej w 2023 roku, stąd warto wybrać program, który pozwala na przygotowanie tego rodzaju dokumentów. Afaktury.pl na bieżąco aktualizuje wszystkie funkcje, dlatego KSeF jest już dostępny dla wszystkich użytkowników.



Proszę czekać...
Styczeń|Luty|Marzec|Kwiecień|Maj|Czerwiec|Lipiec|Sierpień|Wrzesień|Październik|Listopad|Grudzień
Pn|Wt|Śr|Cz|Pt|So|Nd
ZGŁOŚ UWAGI
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E01. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
W przypadku tego błędu najczęstrza przyczyna, to zerwanie połączenia z internetem - odśwież swoją aktualną stronę www.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami.
Akcja została wykonana poprawnie.
Nie jesteś właścicielem tego elementu.
Błędne dane, nieprawidłowy nip lub numer konta
Brak uprawnień do wykonania akcji.
To pole nie może być puste.
Brak wyników.
Podałeś błędny kod weryfikacyjny
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E04. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.