Program do faktur online za darmo
Zaloguj
Utwórz konto
Aby przedłużyć ważność twojego konta należy dokonać płatności.
W przypadku problemów z płatnością, skontaktuj się z nami.
Afaktury.pl  >> Pomoc - Ustawienia

Pomoc w kategorii Ustawienia

x

Kalendarz

Kalendarz w serwisie afaktury



Kalendarz w afaktury to bardzo pomocna funkcja, która w przejrzysty sposób porządkuje terminy płatności dokumentów.

Ustawienia kalendarza możemy skonfigurować wg własnych potrzeb.

Jak skonfigurować ustawienia kalendarza?

Przechodzimy na stronę Ustawienia > Kalendarz.




Na stronie ustawień kalendarza możemy dostosować ogólne ustawienia, ustawienia dokumentów sprzedażowych oraz ustawienia dokumentów kosztowych. 
Ustawienia dotyczą domyślnego widoku kalendarza - np. może być to miesiąc albo tydzień.
Poza tym możemy dostosować pokazywanie się alertów informujących np. o zbliżającym się terminie płatności faktury.
Zmiany ustawień zatwierdzamy, klikając w przycisk Zapisz ustawienia



Przejrzystość kalendarza afaktury

W kalendarzu afaktury dokumenty sprzedażowe pojawiają się w kolorze zielonym, zaś kosztowe w czerwonym.
W ten sposób od razu wiadomo, czy w danym terminie możemy spodziewać się wpływu czy też musimy opłacić wystawioną nam fakturę bądź rachunek.



Własne zdarzenia w kalendarzu

W kalendarzu afaktury możemy również dodawać własne zdarzenia - np. Zebranie zarządu. Aby to zrobić klikamy w plusik w wybranym dniu.



Otworzy się nam okno Dodawania/edycji zdarzenia.



Zapisane zdarzenie będzie widniało w kalendarzu oraz pojawi się alert przypominający nam o tym zdarzeniu.



Po kliknięciu w alert, ukaże się nam okno z informacją o zdarzeniu.




Proszę czekać...
Styczeń|Luty|Marzec|Kwiecień|Maj|Czerwiec|Lipiec|Sierpień|Wrzesień|Październik|Listopad|Grudzień
Pn|Wt|Śr|Cz|Pt|So|Nd
ZGŁOŚ UWAGI
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E01. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
W przypadku tego błędu najczęstrza przyczyna, to zerwanie połączenia z internetem - odśwież swoją aktualną stronę www.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami.
Akcja została wykonana poprawnie.
Nie jesteś właścicielem tego elementu.
Błędne dane, nieprawidłowy nip lub numer konta
Brak uprawnień do wykonania akcji.
To pole nie może być puste.
Brak wyników.
Podałeś błędny kod weryfikacyjny
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E04. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.