Program do faktur online za darmo
Zaloguj
Utwórz konto
Aby przedłużyć ważność twojego konta należy dokonać płatności.
W przypadku problemów z płatnością, skontaktuj się z nami.
Afaktury.pl  >> Pomoc - Ustawienia

Pomoc w kategorii Ustawienia

x

Ustawienia wiadomości email

Jak ustawić wysyłkę przypomnień, podziękowań czy też wezwań do zapłaty?

W programie do wystawiania faktur z KSeF wchodzimy w zakładkę Ustawienia > Ustawienia emaili i wybieramy rodzaj wiadomości. Może to być Wysyłka dokumentu, Przypomnienie o płatności, Wezwanie do zapłaty lub Podziękowanie za płatność.




Jak ustawić własny szablon wiadomości wysyłki dokumentu?

W zakładce Ustawienia > Ustawienia emaili > Wysyłka dokumentu klikamy w przycisk Dodaj własny szablon.



Pojawią się puste pola, w które należy wpisać Nazwę szablonu, Temat wiadomości oraz Treść.



W treści szablonu wiadomości możemy wstawiać zmienne w kwadratowych nawiasach. W wysyłanej wiadomości zmienne zostaną automatycznie zastąpione konkretnymi wartościami, takimi jak nazwa firmy, numer dokumentu, czy numer konta bankowego do wpłaty.
Pełna lista zmiennych, których możemy użyć w szablonie, znajduje się poniżej pola tekstera, w którym wpisujemy treść wiadomości.



Po wpisaniu wszystkich danych klikamy w Zapisz szablon na dole strony.
Gdy zapiszemy szablon, znajdzie się on na liście naszych szablonów wysyłki dokumentu.



Nasz Nowy szablon możemy też ustawić jako szablon domyślny. W tym celu wybieramy szablon z listy i następnie klikamy w przycisk Ustaw jako domyślny.



Pozostałe rodzaje wiadomości ustawiamy w analogiczny sposób.

Jak ustawić stopkę wiadomości email?

Aby ustawić domyślną stopkę w wiadomościach email wchodzimy w zakładkę Ustawienia > Ustawienia email > Stopka.



W tej zakładce wpisujemy własną stopkę. Będzie ona dodawana do każdej wiadomości email.








Proszę czekać...
Styczeń|Luty|Marzec|Kwiecień|Maj|Czerwiec|Lipiec|Sierpień|Wrzesień|Październik|Listopad|Grudzień
Pn|Wt|Śr|Cz|Pt|So|Nd
ZGŁOŚ UWAGI
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E01. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
W przypadku tego błędu najczęstrza przyczyna, to zerwanie połączenia z internetem - odśwież swoją aktualną stronę www.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami.
Akcja została wykonana poprawnie.
Nie jesteś właścicielem tego elementu.
Błędne dane, nieprawidłowy nip lub numer konta
Brak uprawnień do wykonania akcji.
To pole nie może być puste.
Brak wyników.
Podałeś błędny kod weryfikacyjny
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E04. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
Nie można wysłać formularza. Sprawdź czy wszystkie wymagane pola zostały wypełnione