Konto bankowe powinno być na każdej fakturze, proformie, zaliczce, korekcie, zwłaszcza na tych dokumentach, gdzie sposobem płatności jest przelew.
Jak umieścić konto bankowe na fakturze?
Numer konta bankowego umieścić można wpisując go ręcznie podczas
wystawiania faktury w danych sprzedawcy.
Dodatkowo uzupełnić można rubryczki określające nazwę banku, nazwę konta, czy nr SWIFT/BIC
Jak zapisać konto na stałe w dancyh firmy w programie do faktur?
Dla ułatwienia i skrócenia czasu wystawiania faktury, konto bankowe warto
zapisać na stałe w programie do wystawiania faktur.
W tym celu przechodzimy do Ustawienia-> dane firmy - > konta bankowe
Wyświetli się tabelka, w której można dodać i zapisać wszystkie konta bankowe, którymi się posługujemy.
Każde konto można indywidualnie nazwać, podać nazwę banku, obowiązkowo nr konta, oraz dowolnie nr konta VAT czy nr SWIFT/BIC
Ile kont bankowych można umieścić na fakturze?
W ustawieniach programu do faktur można dodawać i zapisywać konta bez limitu. Natomiast na samym wydruku faktury w pdf można maksymalnie umieścić 3 konta bankowe.
Wybrać je można w momencie wystawiania faktury
lub zaznaczyć na stałe by automatycznie wstawiały się na dokument.