Jeśli chcemy dodać nowy adres e-mail musimy przejść do Ustawień w programie do faktur i w sekcji Dane do faktury wybieramy opcję utwórz nowy.
Poniżej pojawi nam się edytowalne pole gdzie należy umieścić nowy adres email. Ten adres będzie adresem domyślnym, który pojawi się na naszej fakturze. Zmianę należy zatwierdzić fioletowym przyciskiem Zapisz.
Jeśli chcemy edytywać lub usunąć wcześniej dodany adres e-mail musimy przejść do sekcji Dane kontaktowe. Edycji e-maila dokonamy poprzez kliknięcie w ikonę Edycji (ikona przedstawiająca ołówek). Następnie dokonujemy zmian i zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.
Jeśli nasz adres e-mail jest niepoprawny lub nieaktualny i chcemy usunąć go, musimy kliknąć w ikonę Usuń (ikona przedstawiająca kosz) i potwierdzić usunięcie w okienku które się pojawi.