Jak dodatkowo zabezpieczyć swoje konto na afaktury?
Serwis afaktury daje możliwość dodatkowego zabezpieczenia konta. Zabezpieczenie konta można skonfigurować na stronie Ustawienia > Bezpieczeństwo.
Na tej podstronie znajduje się możliwość skonfigurowania dwuetapowego zabezpieczenia konta. Aby zabezpieczenie mogło działać, trzeba podać swój aktualny nr telefonu. Na podany nr telefonu będą przychodziły wiadomości z kodem PIN.
Poniżej zaznaczamy opcję weryfikacja kodem PIN lub weryfikacja adresem email. Klikając w Zapisz potwierdzamy wprowadzone ustawienia.
Weryfikacja nastąpi przy logowaniu z innego IP, czyli np. wtedy, gdy logujesz się z nowego urządzenia.
Zamknij
Integracja KSeF z programem Afaktury Miło nam zakomunikować, że program Afaktury wzbogacony został o integrację z KSeF (Krajowy System eFaktur)Od dzisiaj wszyscy zainteresowani mogą wysyłać faktury bezpośrednio z Afaktury do KSeF....
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E01. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
W przypadku tego błędu najczęstrza przyczyna, to zerwanie połączenia z internetem - odśwież swoją aktualną stronę www.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami.
Akcja została wykonana poprawnie.
Nie jesteś właścicielem tego elementu.
Błędne dane, nieprawidłowy nip lub numer konta
Brak uprawnień do wykonania akcji.
To pole nie może być puste.
Brak wyników.
Podałeś błędny kod weryfikacyjny
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E04. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
Zarządzanie ciasteczkami
Zaznacz poniżej, które ciasteczka akceptujesz:
Systemowe
Dane osobowe (np. zapamiętanie logowania)
Funkcjonalne (np.zarządzanie kolumnami)
Analityczne (związane z analityką Google)
!
ZACZEKAJ
Zostaw nam swój numer telefonu, oddzwonimy i pomożemy Ci wystawić fakturę lub inny dokument...