Program do faktur online za darmo
Zaloguj
Utwórz konto
Aby przedłużyć ważność twojego konta należy dokonać płatności.
W przypadku problemów z płatnością, skontaktuj się z nami.
Afaktury.pl  >> Porady biznesowe  >> Finanse

Porady biznesowe

Powrót do strony głównej porad
Kategoria Sprzedaż

Platforma do składania zamówień

Platforma do składania zamówień

 Zamówienie to dokument pozwalający potwierdzić przyjęcie do realizacji konkretnej transakcji, czyli jest bardzo ważny zarówno dla sprzedawcy, jak i nabywcy, który uzyskuje bieżące informacje o statusie zamówienia. Przygotowanie dowodu nie zajmuje dużo czasu, potrzeba jedynie wpisać podstawowe informacje, a następnie dostarczyć go odbiorcy. W tym miejscu warto zaznaczyć, że działanie przedsiębiorcy jest ułatwione, gdy dysponuje dobrej jakości platformą do składania zamówień.
Część działań odbywa się w pełni automatycznie. Jakie funkcje ma aplikacja i jakie możliwości zyskuje przedsiębiorca?

Platforma do składania zamówień jako sposób na sprostanie potrzebom klientów

Platforma umożliwiająca składanie zamówień pozwala doskonale zaprezentować firmę, dzięki czemu budowanie dobrej opinii o marce odbywa się z wykorzystaniem wszechstronnych narzędzi i z zastosowaniem najnowszej technologii. Platforma ułatwia budowanie dobrej relacji z klientami, wzbudza zaufanie oraz przyciąga ich uwagę, co jest bardzo ważne na współczesnym rynku, na którym panuje ogromna konkurencja. 

Zbieranie zamówień przebiega szybko, tak samo, jak ich realizacja. Bardzo ważne, żeby przedstawiana oferta była dostosowana do potrzeb odbiorców, spełniała ich oczekiwania oraz wpływała bezpośrednio na chęć posiadania danych dóbr. Pozostałe czynności odbywają się w pełni automatycznie. 

W programie można ustalać indywidualne ceny, przypisywać je do konkretnych odbiorców, oferować rabaty czy promocje. Platforma pozwoli Ci dopasować aktualne zamówienie do zmieniających się potrzeb i sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma jest bardzo przydatnym narzędziem w trakcie spotkań biznesowych. Oprócz monitorowania spotkania handlowego można na bieżąco analizować szanse sprzedażowe, dostosowywać ofertę do potrzeb, a na koniec sfinalizować zamówienie. 

Platforma do składania zamówień - dlaczego warto z niej korzystać?

Platforma do generowania zamówień ma wiele korzyści zarówno dla przedsiębiorcy, jak i klienta. Przede wszystkim pozwala sprawować wielopoziomową kontrolę nad polityką cenową oraz rabatową. Każdy klient może mieć przypisane indywidualne warunki, czyli cenę, rabaty, termin płatności i inne cechy, które pozwalają na budowanie satysfakcjonującej współpracy dla każdej ze stron. Przedsiębiorca na bieżąco aktualizuje dane widniejące w systemie, a jeśli zajdzie taka konieczność – szybko je modyfikuje, przez co spełnia oczekiwania odbiorcy. 

Dzięki platformie raportowanie odbywa się w czasie rzeczywistym. Co to oznacza? Właściciel ma podgląd na działania handlowców, a także oferty, które prezentują. Przedsiębiorca sprawdza, czy spotkania przynoszą efekty, a jeśli zaistnieje taka konieczność, jest w stanie wprowadzić potrzebne zmiany mające na celu poprawę sytuacji czy zmianę stanowiska klienta. Uzyskiwane dane są rzetelne, sprawdzone i aktualne.
 

Platforma do składania zamówień sprawia, że handlowcy zyskują dodatkowe umiejętności i dobrej jakości, nowoczesne narzędzia do prowadzenia sprzedaży. Klienci przepadają za takimi rozwiązaniami, gdyż podnoszą poziom odczuwanej satysfakcji i jednocześnie przekładają się na większą sprzedaż. Wykonywanie codziennych obowiązków dla handlowców stanie jest wyjątkowo przyjemne. 

Składanie zamówień przez klientów jeszcze nigdy nie było tak łatwe. Każda ze stron może sprawdzać status zamówienia, kontrolować historię zakupów, a także aktualne saldo, dzięki czemu znika ryzyko zmagania się z nieterminowymi kontrahentami i coraz większym zadłużeniem. 

Platforma do składania zamówień online jak działa?

Dobrej jakości platforma ułatwia funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa, dlatego jednocześnie może korzystać z niej wielu pracowników. 

Samo używanie platformy nie powinno dostarczyć większych trudności. W pierwszej kolejności należy wybrać odpowiednią stronę, następnie założyć kontro poprzez wpisanie wymaganych danych rejestracyjnych i uzupełnić formularz kontaktowy. Wszystkie działania nie powinny zająć zbyt wiele czasu – mówimy o maksymalnie kilku minutach. Platforma jest obsługiwana przez zespół specjalistów, którzy muszą zaakceptować konto. Dopiero po sfinalizowaniu tego kroku można rozpocząć działanie. Potwierdzenie jest dostarczane na wskazany adres e-mail. Razem z wiadomością dostarczony zostaje link aktywacyjny, który stanowi ostatni krok do sfinalizowania rejestracji. 

W trakcie logowania do platformy należy podać adres mailowy oraz hasło. Następne działania są bardzo przyjemne, a mianowicie polegają na zapoznaniu się z proponowaną ofertą i złożenie zamówienia, jeśli towary czy usługi odpowiadają wymaganiom i potrzebom. 

Używając konta, można na bieżąco sprawdzać panel użytkownika oraz wprowadzać pożądane zmiany. Jakie informacje znajdują się w panelu? Przede wszystkim umieszczone zostają tam oferowane warunki handlowe, aktualne saldo oraz bieżące rozrachunki. Sprawdzić można wszystkie zamówienia, a jeśli zostały zrealizowane w krótkim odstępie czasu, możliwe jest ich modyfikowanie. 

Co ciekawe, platforma umożliwia wprowadzenie dodatkowych osób z dostępem do składania zamówień. Zmianie może ulec również adres dostawy czy dane kontaktowe użytkownika. W razie ewentualnych pytań, czy wątpliwości zawsze można skontaktować się z obsługą serwisu. 

Platforma do składania zamówień  to nowoczesna forma prowadzenia transakcji z klientami. Wykorzystywanie zaawansowanych technologicznie rozwiązań jest bardzo przyszłościowe, dlatego warto wprowadzić je do swojej firmy już teraz i znacząco wyprzedzić konkurencję używającą tradycyjnych form. Kontrahenci doceniają takie propozycje i szybko się do nich przekonują. 



Proszę czekać...
Styczeń|Luty|Marzec|Kwiecień|Maj|Czerwiec|Lipiec|Sierpień|Wrzesień|Październik|Listopad|Grudzień
Pn|Wt|Śr|Cz|Pt|So|Nd
ZGŁOŚ UWAGI
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E01. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
W przypadku tego błędu najczęstrza przyczyna, to zerwanie połączenia z internetem - odśwież swoją aktualną stronę www.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami.
Akcja została wykonana poprawnie.
Nie jesteś właścicielem tego elementu.
Błędne dane, nieprawidłowy nip lub numer konta
Brak uprawnień do wykonania akcji.
To pole nie może być puste.
Brak wyników.
Podałeś błędny kod weryfikacyjny
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E04. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.