Program do faktur online za darmo
Zaloguj
Utwórz konto
Aby przedłużyć ważność twojego konta należy dokonać płatności.
W przypadku problemów z płatnością, skontaktuj się z nami.
Afaktury.pl  >> Aktualności

Aktualności afaktury

Wróć do listy aktualności

Dodawanie nowego kontrahenta po NIP z bazy GUS

Przyspieszamy dodawanie nowych kontrahentów, poprzez umieszczenie funkcji zaciągania ich bezpośrednio z bazy GUS. Nowe ulepszenie wykorzystamy w momencie dodawania nowego kontrahenta.


Jak dodać nowego kontrahenta z bazy GUS ?


Pierwszą czynnością jest oczywiście zalogowanie się do serwisu afaktury.pl i przejście do kategorii KONTRAHENCI tam klikamy w przycisk dodaj kontrahenta i od razu przechodzimy do pola NIP.


Wprowadzamy nip firmy, którą chcemy dodać do naszej bazy i klikamy przycisk GUS lub na klawiaturze ENTER. Otwiera nam sie okno, gdzie należy przepisać krótki kod (wymaga go dostawca danych czyli CEiDG) i potwierdzamy tę czynność klawiszem ENTER lub przyciskiem Załaduj dane z GUS.


Dane kontaktowe wybranej firmy automatycznie załadują nam się do formularza dodawania nowego kontrahenta. Dzięki temu przyspieszamy czas na jego wprowadzenie oraz weryfikujemy, czy dana firma faktycznie istnieje.


Jakie dane o kontrahencie zaciągną nam się z bazy GUS ?


- pełna nazwa firmy


- adres wraz z ulica i numerem


- kod oraz miejscowość


- adres email (tylko o ile firma podała takowy w CEiDG)


- nr telefonu (tylko o ile firma podała takowy w CEiDG)


 


Funkcja szybkiego zaciągania danych kontrahenta po samym numerze NIP przyspiesza na pracę oraz weryfikuje chociaż częściowo nowego kontrahenta, z którym zamierzamy przeprowadzać interesy :)


 


Jak zawsze czekamy na ewentualne uwagi lub sugestie dotyczące nowej funkcji.


 


 

dodawanie kontrahenta po nipzaciaganie danych z guszaładowane dane z GUS

Najnowsze porady

Proszę czekać...
Styczeń|Luty|Marzec|Kwiecień|Maj|Czerwiec|Lipiec|Sierpień|Wrzesień|Październik|Listopad|Grudzień
Pn|Wt|Śr|Cz|Pt|So|Nd
ZGŁOŚ UWAGI
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E01. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
W przypadku tego błędu najczęstrza przyczyna, to zerwanie połączenia z internetem - odśwież swoją aktualną stronę www.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami.
Akcja została wykonana poprawnie.
Nie jesteś właścicielem tego elementu.
Błędne dane, nieprawidłowy nip lub numer konta
Brak uprawnień do wykonania akcji.
To pole nie może być puste.
Brak wyników.
Podałeś błędny kod weryfikacyjny
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E04. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.