Standardowo, aby skorzystać z funkcji tłumaczenia dokumentów należy się zalogować, jeżeli nie posiadacie jeszcze Państwo konta w naszym serwisie, należy je utworzyć.
Po zalogowaniu się przechodzimy do wystawiania faktury, robimy to tak jak zawsze czyli wypełniamy wszystkie niezbędne pola, po czym klikamy przycisk zapisz do bazy.
Teraz, gdy już mamy utworzony dokument w języku polskim należy go przetłumaczyć na węgierski co czynimy wybierając przycisk z menu funkcyjnego tłumacz dokument lub drukuj PDF bądź wyślij na maila.
Każda z tych opcji otworzy nam okienko, w którym do wyboru otrzymamy poniższe funkcje:
Oprócz omawianej wyżej faktury w naszym programie udostępniamy możliwość wystawienia 10 dodatkowych dokumentów najczęściej używanych w firmie, które można automatycznie przetłumaczyć na ten język:
- proforma
- faktura zaliczkowa
- faktura korygująca
- rachunek
- oferta handlowa
- faktura RR
- dokument KP (kasa przyjmie)
- dokument KW (kasa wyda)
- WZ (wydanie zewnętrzne)
- zamówienie
Oczywiście jak zawsze pozostajemy do Państwa dyspozycji i czekamy na wszelkie uwagi odnośnie nowej funkcji.