Styczeń|Luty|Marzec|Kwiecień|Maj|Czerwiec|Lipiec|Sierpień|Wrzesień|Październik|Listopad|Grudzień
Pn|Wt|Śr|Cz|Pt|So|Nd
Proszę czekać...
Zaloguj
Utwórz
konto
Aby przedłużyć ważność twojego konta należy dokonać płatności.
W przypadku problemów z płatnością, skontaktuj się z nami.

Pomoc dla działu:

Jak pobrać kontrahenta z bazy GUS?

Jak pobrać kontrahenta z bazy GUS?


Kontrahenta z bazy Głównego Urzędu Statystycznego (GUS) możemy pobrać na podstawie numeru identyfikacji podatkowej NIP. Jeżeli posiadamy nr NIP nabywcy naszych towarów lub usług, to informacja ta nam wystarczy aby wystawić dokument sprzedaży, bo wszystkie dane zostaną zapisane automatycznie.


Wprowadzenie nr NIP

Sam nr NIP

Aby pobrać kontrahenta z bazy GUS należy w programie afaktury.pl przejść do zakładki Wystaw dokument. Uzupełniając dane w polach edytowanych na stronie faktura, przechodzimy do danych nabywcy i w polu NIP, wpisujemy posiadany numer naszego kontrahenta.
Następnie klikamy na rubinowy kwadracik z ikonką o nazwie GUS, lub przycisk ENTER na klawiaturze a dane kontrahenta załadują nam się automatycznie.
 


Wprowadzenie samego nr NIP

Dane zaciagnięte z GUS

Wyświetlenie danych pobranych z GUS

Program afaktury.pl poprzez udostępnienie tej bardzo przydatnej funkcji pobierania informacji o naszym kontrahencie, bardzo ułatwił i znacznie przyspieszył proces tworzenia dokumentu księgowego.
Dane pobierane z Głównego Urzędu Statystycznego są pozbawione błędów, a przede wszystkim są wiarygodne.

Teraz należy je tylko zapisać w bazie (pamięci) klikając na opcję: Załaduj kontrahenta i gotowe!

Wewnętrzny błąd serwisu, kod E01. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
W przypadku tego błędu najczęstrza przyczyna, to zerwanie połączenia z internetem - odśwież swoją aktualną stronę www.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami.
Akcja została wykonana poprawnie.
Nie jesteś właścicielem tego elementu.
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E02. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
Brak uprawnień do wykonania akcji.
To pole nie może być puste.
Brak wyników.
Podałeś błędny kod weryfikacyjny
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E04. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.