W odpowiedzi na Państwa prośby wdrożyliśmy kolejną funkcję ułatwiającą prowadzenie firmy.
Jest to kalendarz płatności i kosztów.
Kalendarz widoczny jest na stronie głównej, zaraz po zalogowaniu się. Przejść do niego można po kliknięciu w logo oraz z Ustawień.
W kalendarzu tym można wpisywać ważne przypomnienia, nadawać alerty, ustawiać wysyłkę powiadomień na adres mailowy lub sms.
Zdarzenie można dokładnie opisać nadając temat, czas rozpoczęcia i zakończenia, przypisać użytkownika oraz kontrahenta, ustawić moment alertu.
W pierwszej kolejności wybieramy dzień w którym chcemy dodać wydarzenie i przyciskamy znak plusa +
Otworzy się wówczas okienko, gdzie można wpisać temat, opisać wydarzenie, nadać początek i koniec, ustawić alert przypominający.
Po zapisaniu, wydarzenie widoczne będzie w kalendarzu a w zaplanowanym czasie pojawi się komunikat z przypomnieniem.
Będziemy wdzięczni za opinie i sugestie. Jesteśmy otwarci na propozycje jeżeli jeszcze jakaś funkcja w kalendarzu przydałaby się. Informacje prosimy przesyłać przez „Zgłoś uwagi”