Miło nam poinformować wszystkich o nowej opcji, jaką jest możliwość wprowadzenia kilku kont bankowych na fakturę. Funkcję, którą właśnie wdrozyliśmy do systemu udostępniamy dla wszystkich użytkowników zalogowanych.
Aby dodać kilka kont bankowych należy wejśc w zakładkę 'Ustawienia' następnie wybrać zakładkę 'Dane firmy' na tej stronie przechodzimy do opcji dodawania nowego konta po czym wypełniamy takie dane jakie potrzebujemy.
Dane jakie powinniśmy wypełnic to:
- Numer konta
- Nazwa banku
Dodatkowo możemy, lecz nie musimy podać Nr SWIFT/BIC Banku, w którym mamy konto ( dla operacji płatności międzynarodowych).
Oczywiście zatwierdzamy to przyciskiem zapisz lub dodaj w zależności w którym miejscu dodajemy nowe konto.
Następnym krokiem po dodaniu takiego konta jest jego wybór aby się pokazało na wydruku faktury w PDF w tym celu zaznaczamy pole 'Pokaz na wydruku' przy wybranym koncie bankowym (Pamiętajmy, że na wydruku możemy wybrać maksymalnie 3 numery kont bankowych, ktore nam sie pokażą)
Dodatkowo, należy zwrócić uwagę, które konto jest dodane jako pierwsze (na górze listy kont) jest ono domyślne i wyświetlane jako konto główne czyli pierwsze na liście naszych kont.
Funkcja kilku kont bankowych na fakturze ma dwa główne zastosowania:
1) Klient ma wybór na, które z nich chce dokonać płatności (jeżeli ma konto w tym samym banku przyspiesza płatność)
2) Transakcje międzynarodowe w tym przypadku zapłata za towar/usługę następuje na konto walutowe natomiast podatek vat trafia na konto polskie.
3) Inne zastosowania do wyboru przez każdego z nas :)
Jak zawsze czekamy na wszelkie uwagi i sugestie co do nowej funkcji.
Zespół afaktury.pl