Dzisiejsza aktualizacja wprowadza szereg usprawnień i nowych funkcji w programie Afaktury.
Najważniejsze z nich:
- dokument rozchód wewnętrzny
- możliwość integracji własnego maila (wysyłka dokumentów z własnej poczty mailowej)
- multidodawanie produktów
- multidodawanie kontrahentów
- rozszerzona konfiguracja wyglądu PDF
- połączenie subkont z oddziałami firmy
- generowanie ewidencji z podziałem na oddziały, terminy płatności,
- powiazania utworzonych dokumentów z dokumentem oryginalnym (lista dokumentów)
- historia dokumentu (data utworzenia, przez kogo, edycja, wysyłka, usunięcie, przywrócenie, przypomnienia itp.)
- kontrola numeracji dokumentu
- wybór dodatkowych opcji przy wydruku i wysyłce dokumentu
Z racji na duże zmiany w strukturze serwisu, prosimy zachować czujność w momencie wystawiania pierwszysch dokumentów a ewentualne wszelkie problemy jak najszybciej nam zgłaszać.
Najnowsze porady