Miło nam poinformować, że po 4 miesiącach intensywnych prac, udało nam się wprowadzić tak dużo nowych opcji do Afaktury.
W związku z tym informujemy,
że 2 listopada w godz 7.00 - 9.00 serwis będzie niedostępny. Zatem prosimy o wcześniejsze wystawienie potrzebnych dokumentów i zapisanie bieżącej pracy przed jego wyłączeniem.
Przerwa spowodowana jest potrzebą wgrania nowej wersji Afaktury.
Zmiany jakie wprowadzimy:- obsługa SMS - wysyłka i możliwość informowania kontrahentów o wystawionych dokumentach, przypominaniu o płatności, podziękowaniu za płatność.
- podwójna weryfikacja logowania do serwisu dzięki SMS
- noty obciążeniowe
- noty uznaniowe
- noty korygujące
- indywidualna nazwa dla konta bankowego
- definiowanie dowolnych stopek do dokumentów
- generowanie naklejek do produktów
- ukrywanie cen na zamówieniach
- eksport do CSV i Excel listy kontrahentów
- eksport do CSV i Excel listy produktów
- rozliczenie kilku proform w jednej fakturze
- automatycznie zapisuj kontrahenta do bazy podczas zapisu dokumentu
- automatycznie zapisuj produkt do bazy podczas zapisu dokumentu
- na fakturze można umieścic tylko produkty zapisane w bazie
- blokada danych sprzedawcy podczas wystawiania dokumentu
- blokada numeracji faktur podczas wystawiania dokumentu
- zdejmuj ze stanu stany ilościowe (wszystkie produkty)
- możliwość zmiany pola NIP na pesel, DO, bez NIP,
- lista dokumentów - zmiany wizualne, sortowanie po użytkowniku, sortowanie po rodzaju płatności,
To tylko cześć najważniejszych zmian, których jest dużo więcej.
Dodatkowo informujemy, że trwają pracę nad plikiem JPK i zostanie on wdrożony w listopadzie. Zmiana będzie bardzo duża, dlatego prosimy o zachowanie szczególnej uwagi przy wystawianiu pierwszych dokumentów po wprowadzeniu nowych opcji.
W przypadku dodatkowych pytań lub sugestii jesteśmy do dyspozycji.
Najnowsze porady