W ostatnim czasie wdrożyliśmy sporo usprawnień w naszym serwisie do wystawiania faktur i innych dokumentów online.
Poniżej przedstawiamy Państwu listę najważniejszych z nich:
- Szybki pasek funkcyjny dla wystawianych dokumentów - Funkcja pozwala na bezpośredni wybór potrzebnej funkcji w momencie wystawiania dokumentu np zapis do bazy, wydruk dokumentu, wysyłkę mailem, przejście do listy zapisanych dokumentów, wystawienie podobnego dokumentu oraz inne opcje zależne od wybranego szablonu.
- Skrócone statystyki - na stronie po zalogowaniu dostępny jest podgląd najważniejszych danych z serwisu mianowicie podgląd wystawionych faktur w tym miesiącu, kwoty netto faktur w tym miesiącu, kwoty brutto faktur w tym miesiącu, faktur przeterminowanych w tym roku, ilości wszystkich klientów, ilości wszystkich produktów zapisanych w bazie.
- Uruchomiliśmy możliwość wyboru konta PRESTIGE - konto to pozwala na dostęp do poniższych funkcji (niebawem jeszcze więcej usprawnień)
- szybsze dodawanie kontrahenta oraz możliwość przypisania mu nr dowodu osobistego - skróciliśmy dodawanie do najważniejszych danych oraz przycisk do rozwinięcia pełnych danych, które można przypisać naszemu klientowi. Dodatkowo dla tych co wystawiają faktury RR dodaliśmy potrzebne funkcje aby prawidłowo wystawić taki dokument. Sa to: Seria i numer DO, Data wydania DO, wydający DO, oczywiście istnieje możliwość zaznaczenia check boxa, który zawsze będzie wyświetlał nam wszystkie dane podczas dodawania nowego kontrahenta.
- historia dat wysyłki przypomnień o mijającym terminie zapłaty za fakturę oraz wezwań do zapłaty - opcja ta pokazuje nam wszystkie daty dokładnie co do sekundy kiedy dla danego dokumentu zostało wysłane przypomnienie lub wezwanie dla kontrahenta, który spóźnia się z jego zapłatą.
- historia wysyłki dokumentu mailem z programu - opcja pokazuje nam wszystkie daty, kiedy i o jakiej godzinie wysłany został dany dokument.
- statusy dokumentów - funkcja pozwala na dowolną zmianę statusu zarówno dla wystawianego właśnie dokumentu jaki i zapisanego już w bazie. Dodatkowo statusy można przypisać domyślnie do każdego z dokumentów indywidualnie.
- ewidencja dokumentów sprzedaży - w chwili obecnej ewidencje dokumentów możemy wygenerować dla wszystkich wzorów jakie są dostępne w afaktury. Rozszerzona została również ich funkcjonalność i podział na
- dopiski do faktur - bardzo oczekiwana funkcja, która pozwala wystawić faktury vat marża oraz odwrotnego obciążenia. Ponadto nasz program pozwala na dowolne tworzenie indywidualnych dopisków potrzebnych każdemu z osobna, do każdego szablonu dokumentu możemy przypisać indywidualny domyślny dopisek tak aby zawsze pokazywał sie na wystawianym dokumencie.
- QR code na dokumentach - od teraz wszystkie dokumenty (oprócz KP i KW) są dodatkowo wyposażone w QR code dzięki czemu nasz kontrahent może zweryfikować wiarygodność tego dokumentu co zapobiega temu aby płatność trafiła we właściwe miejsce czyli do Państwa.
- wzór zamówień - nowy szablon tym razem dla zamówień przygotowany zostal specjalnie z myślą o tych wszystkich, którzy chcą usprawnić zarządzanie obiegim tych dokumentów w swojej firmie.
Link do wzoru zamówienia: https://afaktury.pl/utworz-zamowienie,3,21/
Już niebawem kolejne usprawnienia. ......
Jak zawsze czekamy na wszelkie uwagi i sugestie odnośnie nowych funkcji