Informujemy, że w najbliższy wtorek
15 maja o godz. 7.00 rozpocznie się przerwa techniczna, która potrwa minimum do godziny 9.30
Niestety tym razem nie możemy wykonać prac wdrożeniowych w nocy, dlatego prosimy o wystawienie faktur odpowiednio wcześniej lub po zakończeniu naszych prac, gdyż w danym okresie serwis będzie całkowicie niedostępny.
Przerwa techniczna jest spowodowana zmianami w głównej infrastrukturze serwerowej oraz wprowadzeniem nowych funkcji.
Jednocześnie w odpowiedzi na coraz częściej pojawiające się pytania dotyczące RODO informujemy, że jesteśmy w trakcie audytu i po jego zakończeniu otrzymacie Państwo stosowne informacje dotyczące powierzenia danych osobowych.
Z najważniejszych zmian jakie zostaną wprowadzone :
- dokument rozchód wewnętrzny
- możliwość integracji własnego maila (wysyłka dokumentów z własnej poczty mailowej)
- multidodawanie produktów i kontrahentów
- rozszerzona konfiguracja wyglądu PDF
- połączenie subkont z oddziałami
- generowanie ewidencji z podziałem na oddziały, terminy płatności,
- powiazania utworzonych dokumentów z dokumentem oryginalnym
- historia dokumentu (data utworzenia, przez kogo, edycja, wysyłka, przypomnienia itp.)
- kontrola numeracji dokumentu
- mnóstwo innych usprawnień :)
Jak zawsze czekamy na Państwa wszelkie uwagi oraz sugestie odnośnie nowych funkcjonalności.
Najnowsze porady