W dniu dzisiejszym wprowadziliśmy kolejne usprawnienie w naszym programie dotyczące informacji na jaki adres email została wysłana faktura lub dowolny inny dokument.
W jaki sposób działa wysyłka dokumentów w Afaktury każdy wie, jednak od teraz będzie można dodatkowo sprawdzić kiedy dokładnie, o której i na jaki adres email, dany dokument został wysłany.
Wchodząc w listę dokumentów widzimy wszystkie zapisane faktury, odnajdujemy kolumnę Wyślij - gdzie przy każdym z dokumentów pojawia się ikonka koperty.
W momencie, gdy najedziemy na nią myszką pokaże nam się informacja o:
- dacie wysyłki faktury
- godzinie wysyłki z dokładnością co do sekundy
- adresie email, na który dokument został wysłany
- informacja co zostało wysłane na maila: plik PDF, przypomnienie o zapłacie, wezwanie do zapłaty
Funkcja zdecydowanie poprawi komunikację z klientami, gdyż teraz zawsze będzie wiadomo kiedy i o której a przede wszystkim gdzie został dany dokument wysłany.
Jak zawsze czekamy na wszystkie ewentualne uwagi odnośnie funkcji wysyłki faktur mailem do kontrahentów.