Styczeń|Luty|Marzec|Kwiecień|Maj|Czerwiec|Lipiec|Sierpień|Wrzesień|Październik|Listopad|Grudzień
Pn|Wt|Śr|Cz|Pt|So|Nd
Proszę czekać...
Zaloguj
Utwórz
konto
Aby przedłużyć ważność twojego konta należy dokonać płatności.
W przypadku problemów z płatnością, skontaktuj się z nami.
Afaktury.pl  >> Aktualnści

Mechanizm Podzielonej Płatności czyli Split Payment

Wróć do listy aktualności

komentarzy: 0

dodano: 2020-01-15 11:46:11

Po wprowadzeniu zmiany w ustawie o podatku VAT wielu Przedsiębiorców występuje z zapytaniem jak wystawić fakturę z mechanizmem podzielonej płatności czyli fakturę split Payment. 

 

Zmiany zostały  wprowadzone po 1 listopadzie ale program afaktury.pl był przygotowany już wcześniej. 

Mianowicie, został dodany dopisek „ Mechanizm Podzielonej Płatności oraz możliwość dopisania konta VAT.

 

I te właśnie, dwie rzeczy należy umieścić na fakturze w przypadku objęcia sprzedaży nową Ustawą. 

 

Jak umieścić dopisek „mechanizm podzielonej płatności” w afaktury.pl

Faktura MPP musi zostać wypełniona jak normalna faktura, czyli musi zawierać informacje na temat:


  • Numeru i dat 
  • Sprzedawcy i odbiorcy
  • Sprzedawanego towaru/usługi wraz z cenami i podatkiem 
  • Terminu i sposobu płatności
  • Oraz dopisek Mechanizm Podzielonej Płatności
  • Konto vat

 

W afaktury.pl pod numerem dokumentu jest miejsce na dopisek. W śród nich znajduje się Mechanizm Podzielonej Płatności 

 

 

 

Konto Vat na fakturze Split Payment

 

W Ustawieniach - konta bankowe można dopisać do istniejącego rachunku konto bankowe do przelewów VAT. 

Można je automatycznie zapisać, by każdorazowo dodawało się do wystawianego dokumentu lub wybierać podczas jego tworzenia. 

 

W przypadku pytań jak zawsze jesteśmy gotowi pomóc w godzinach 9-18 od pn do pt. Pod nr tel 601 131 900

 

 

 

 

 

 




dodaj komentarz



Musisz się podpisać - minimum 3 znaki
Musisz podać treść komentarza - minimum 20 znaków
Wiadomość do której chcesz dodać komentarz nie istnieje.
Komentarz został dodany. Za chwilę zostanie przeładowana strona
Afaktury.pl >> Aktualnści
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E01. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
W przypadku tego błędu najczęstrza przyczyna, to zerwanie połączenia z internetem - odśwież swoją aktualną stronę www.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami.
Akcja została wykonana poprawnie.
Nie jesteś właścicielem tego elementu.
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E02. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.
Brak uprawnień do wykonania akcji.
To pole nie może być puste.
Brak wyników.
Podałeś błędny kod weryfikacyjny
Wewnętrzny błąd serwisu, kod E04. Prosimy o kontakt z obsługą techniczna.